Etter tre år sammen

Å bli invitert ut på middag er ikke lengre dagligdags etter 3 år sammen, så i dag var jeg jammen heldig gitt. Neida, joda – Vegard kan være en skikkelig gentleman når han er i det humøret. Det kan jeg absolutt bli vant med, så jeg foreslo at det kunne jo bli en fredags-tradisjon. Han var ikke helt enig i det. Eeeehh? Haha.

Solen skinner, det er fredag og magen har fått seg en fest av et biffmåltid. Har til og med kjøpt vin i tilfelle det skulle dukke opp noen ablegøyer utover kvelden. Når jeg tenker meg om så er det faktisk latterlig lenge siden jeg har drukket alkohol, jeg kan ikke huske sist. Kan jo ikke bare sitte her å drikke pepsi max hver kveld, men problemet er bare at de få vennene jeg har i Trondheim enten er med faddergruppa eller for sliten til å dra ut. Vi får sjå, vi får sjå!

Biff med masse digg tilbehør på Graffi ute i solen = Perfect date <3


Topp fra Forever21 // Smykke fra Only // Skjørt fra Bik Bok – helt likt skjørt HER til bare 139 kr (adlink)

Noen som vil bli med meg på byen? HAHA

19 kommentarer

Siste innlegg