Min dag

God kveld/natt! I morgen skal jeg til frisøren for første gang siden januar/februar? Noe sånt. Har blitt enig med meg selv om å tviholde en stund til på det lyse jeg har i lengden, kanskje er jeg så vågal at jeg kjører på og blir enda litt lysere? Vi får sjå. Det skal bli herlig med en runde i frisørstolen uansett hva det blir til.

Solen skinner over Trondheim om dagen og det må jeg bare nyte og være takknemlig for, men.. Vi nordmenn finner da alltid noe å klage på uansett: Det blir så horribelt varmt i leiligheten når solen står og steker rett på hele dagen! Det er mitt luksusproblem om dagen – jeg svetter som en gal. Jeg savner virkelig å ha en veranda, for det har vi nemlig ikke 🙁 Verandra er det første jeg skal se etter neste gang jeg flytter.

– I dag har jeg tatt iPhonen i bruk og knipset litt underveis –


Måtte flykte fra badstuen og ut på plenen. Litt flaut å si, men åpnet min første bok siden Harry Potter. Prøvde meg på Twilight en gang, men hadde ikke sjans.. Har alltid hatt lyst til å bli flinkere og lese bøker, så håper boken gir mersmak. For tidlig å si om jeg liker den enda, men alle anbefaler Et helt halv år, så jeg har visse forventninger.

Fikk skille da, yeii!

Forrige uke ble en slapp uke på treningsfronten, men det er faktisk helt greit. Det viktigste er at man tar seg sammen og ikke fortsetter i samme sporet, for det blir fort slik når man først er lat. Men nå skal jeg bli fit og deilig, så da var det bare å dra på seg tightsen og knyte joggeskoene for i dag skulle det trenes. Sammen med fantastiske Stine ble det en kort, men god benøkt. Hun er faktisk utdannet personlig trener, så jeg suuuger bare til meg all kunnskap hun har på lager. Vi øvde på teknikk i markløft, da jeg har kjent på smerter i ryggen grunnet feil teknikk. Å få til riktig teknikk i markløft er ofte vanskelig, men følte en god framgang etter hjelp fra Stine.


På forhånd kan jeg si meg enig i at jeg ser ut som en unge på trening, uten sminke og flette.

video:img1946

Kjørte et par pullups også til slutt, men i dag føltes det ekstra tungt og kroppen var sliten. Jeg skal lage et innlegg om hvordan man kan trene for å klare pullups, siden noen har spurt om det. De fleste av dere sover sikkert allerede, det må jeg også. God natt

11 kommentarer
    1. Leste den boka i sommer! Er seriøst den beste boka jeg har lest! kunne ønske den hadde enda flere sider! LOVe it :D<3<3

    2. Gidder ikke snakke om pullups engang, men skal se innlegget i smug og øve. (hilsen “Ser-stanga-og-løper-andre-veien”)

    3. Kan du lage et innlegg om styrkeøvelser med silikon? Er så usikker hva jeg kan gjøre/bør gjøre? om det er noe jeg skal unngå osv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg