Har jeg virkelig gått rundt sånn her?


HAHA, har dere sett en så forferdelig ettervekst før?? Jeg var faktisk ikke klar over at håret mitt var så ille, har jeg virkelig gått rundt seende slik ut!? Det er riktignok meningen at jeg skal være mørkere i bunnen, men her har jeg latt det gå mange måneder for langt.

I fire timer har jeg sittet i frisørstolen hos H2 Grilstad Marina og fått ordnet opp i kaoset som dere ser over. Har fått klipt av en god bit av håret, lagt i en bunnfarge, litt striper, fått det kaldere og generelt fått en jevnere og finere farge. Feelin’ so fresh right now! Resultatet får dere senere, nå skal jeg ut å nyte finværet. Var bare nødt å vise dere hvordan jeg faktisk så ut på håret, jeg er fortsatt i sjokk.

5 kommentarer
    1. Korr my kosta Det?? Har veldig tykt og masse Hår selv så e litt redd fOr å farg det te frisør for det kan enDe opp ganske dYrt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg