Before and after

                                                                                                                                                                      Sponset behandling

Håret mitt var en katastrofe, da det var omtrent 7 måneder siden sist jeg var hos Therese og fikk klippet det. Nå som jeg bor i Trondheim var jeg nødt å finne en ny salong å gå til, så da jeg ble tipset om H2 falt valget på H2 Grilstad Marina. Jeg er så heldig som har inngått et samarbeid med dem, og etter første besøk må jeg bare si HURRA for det!

Det var litt som måtte gjøres for å få orden på det lange, tykke håret mitt, så nesten fire timer satt jeg og ble frisert. Men jeg elsker å være hos frisøren, det er jo bare helt himmelsk å bli dullet på håret! Jeg får en følelse av å være på spa, og det var ikke langt unna da jeg oppdaget at stolene man sitter og blir vasket håret i var massasjestoler! Og når jeg da fikk hodebunnsmassasje oppå det hele….

Det var flinke Telma som fikk den krevende oppgaven å fikse opp i dette kaoset:

FRA KAOS TIL AMAZING:


Okei, seriøst, ble ikke håret mitt sinnsykt bra? Kan ikke huske sist jeg har vært så fornøyd med håret, jeg klarer ikke å gå forbi et speil uten og smile. Å se bra ut på håret er (i hvertfall for meg) utrolig viktig! Telma la en grunnfarge i bunnen for å få det litt mørkere, deretter la hun inn striper for å få en jevnere overgang, litt lysere og kaldere. Det gule, solbleka håret mitt is finally gone!

Å ha lengst mulig hår er ikke lengre like viktig for meg, for hva er vitsen når det uansett er krusete og slitt? Det er ikke pent, så jeg ga Telma frie tøyler til å klippe det som var slitt. Såå “kort” hår som jeg har nå er jeg ikke vant med, men tro det eller ei, det føles som en befrielse. Gleder meg til å style det mer framover, det vil nok bli myye lettere. Synes jeg ser mer voksen ut, med litt kortere og velstelt hår (jeg vet det ikke er kort, men kortere enn hva jeg er vant med, haha).

H2 Grilstad Marina har et kult maritimt preg over salongen

Produktene som ble brukt på meg, alle fra merket Gorgeous:


1. og 2. Violet shampoo og conditioner:
Med blå pigmenter som motvirker gult/gyllent hår, samtidig som den pleier, motvirker statisk hår og forurensing fra utemiljø.
3. Ten in One:
Et helt genialt produkt som gjør 10 ting – Fukter og pleier, gjør håret mykt, gir tekstur og bevegelse, gir glans, løsner floker, beskytter mot varme fra f.eks. hårføner (ikke glattetang), beskytter hårfargen, kontrollerer friss og flyvehår.
4. Argan Oil: En pleiende olje som gir glans og mykgjør håret, men som ikke gjør håret tungt og fett. Beskytter mot forurensninger fra utemiljø.
5. Shine serum: Gjør håret supermykt og reduserer både tørketid og friss. Stenger også ut fukt.

What do you think about my new hair?




SÅÅ fornøyd vettu! Bestill time hos H4 Grilstad Marina på: 73807616. Telma anbefales!

10 kommentarer

Siste innlegg