62 usle kroner

I dag var jeg og hentet scooteren min! Det er såå GØY! I Cabarete kjørte jeg scooter hver dag, så det gir meg skikkelig flashback fra gode tider ♥

Fikk den tilsendt fra Tromsø, hvor den bare har stått i garasjen siden 2010, da jeg vant den. Scooteren har blitt helt bortglemt i alle år, omregistrerte den heller aldri til mitt navn – så med andre ord står den enda registrert på kreftforeningen. Har altså ikke skilt eller forsikring, og sånt tar litt tid når man ikke har alle papirene i orden. Derfor må jeg dessverre enda vente litt med å kunne kjøre den (lovlig hehe) på veiene…

Jeg tok for det om sjansen på å kjøre den de få kilometerne hjem fra posten og har også prøvekjørt litt i gaten. Måtte også fylle bensin og trodde seriøst det var en spøk da jeg skulle betale. 62 usle kroner for full tank, haha???



Bruker selvfølgelig hjelm, men måtte jo tøffe meg litt for dere 😉


Denne snertne saken skal jeg cruise rundt på her i Trondheim, hahaha! Er det bare 16-17 åringer som kjører scooter, eller er det innafor at jeg på 21 år også gjør det? En praktisk liten sak er det i alle fall, og en liten trøst nå som jeg ikke har egen bil ♥

Dagene har gått så fort at jeg ikke har rukket å tenke over det, men i morgen skal jeg faktisk i bryllup til storesøsteren min. Nei, ikke Karen – men halvsøsteren min som er i slutten av 40-årene (litt usikker). Hun har dere aldri hørt om på bloggen og det er fordi vi ikke har hatt mye kontakt. Gleder meg til å se igjen alle søskene mine ♥ Bryllupet er i Narvik, så jeg tar fly tidlig i morgen. 

11 kommentarer
    1. Elsker at du er back on trACk med bloggen, plis ikke slutt og la oss vente i flere måNeder igjen denne gangen! Du er flink:)

    2. åh, så morro. jeg er så glad for at jeg ikke er den eneste som har funnet ut at scooter er jo kjempegøy! jeg skal flytte inn til byen om ikke så lenge, og da syntes jeg at scooter ikke var en dum ide. men du gjør det mye bedre for meg nå, for nå vet jeg at det ikke er bare 16-17 åringer som kjører de. jeg er 21 🙂 hhaha! made my day!

    3. serr, jeg bor også på persaunet! 🙂 Hadde vært koselig å blitt kjent med deg, send meg gjerne en melding på fb hvis du har lyst til å henge! GHAZAL KARIMAIE 🙂

    4. vi har helt lik scooter 🙂
      Jeg vet åssen det føles å være 20 år og kjøre scooter .:) så lenge jeg kommer meg framover så gjør det meg ikke noe 🙂 ha en fin dag vidre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg