Bryllupsantrekk

Nå har storesøsteren min giftet seg med sin Lasse! Lasse møtte jeg for første gang i går, så det er noe spesielt, haha – men jeg ser jo hvor lykkelig han gjør Line. Bryllupet gikk over alle forventninger, det var så fint ♥ Det var lite og intimt med bare nærmeste familie fra begge sider, men det var det som gjorde det så personlig og koselig. Tok over 250 bilder så har litt jeg har lyst å dele med dere, men det gjør jeg når jeg får bedre tid for meg selv til å gå gjennom bildene. Jeg har mye familie og venner her i Narvik så jeg må utnytte tiden best mulig når jeg først er her. Selv om familien min er noe utenom det helt vanlige, så betyr dem virkelig alt ♥

Glemte visst å holde inn magen og fotografen var litt ustabil, men disse antrekksbildene får duge!




– Kjolen fra Zara // Klokke fra Marc Jacobs –

12 kommentarer
    1. Hei tuva! Jeg husker for en tid tilbake at du hadde sydd inn en bukse nederst på leggen, og lurte på om du kunne legge ut en beskrivelse på hvordan du gjorde det! Jeg har selv ganske korte ben, da jeg bare er 160 høy, og de aller fleste bukser er ikke stramme helt ned, noe som er utroolig irriterende, og gjør at jeg ikke føler meg like fin i buksene! Kan ikke sy, men har lyst å lære hvordan jeg kan gjøre akkurat det, haha! Håper du kan svare og hjelpe en stakkars jente, haha

    2. Uff hvorfor måte du ta silikon? Du ser bare trashy ut nå, slik som tmcn. Hva skjedde med elegant stil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg