Drepte hjernecellene mine i går

Jeg lagde faktisk nettopp en jævlig klein og dårlig videoblogg med webcamera på Macen, men tørr ikke å poste, haha. Har lyst å begynne og videoblogge litt mer sånn smått, så følte for å øve litt! I dag av alle dager, her jeg ligger på sofaen med den syke hangover, vått hår og sminkeløs.. Det er flere år siden det er blitt postet videoer her på bloggen, så jeg er heeelt ute av trening på den fronten. Personlig synes jeg det er gøy å se bloggeren i “virkeligheten” i ny og ne, så jeg skal gjøre et nytt forsøk på videoblogging veldig snart ♥

I dag har jeg veldig lite på hjertet. Som sagt er jeg hangover og både jeg og leiligheten har sett bedre ut for å si det forsiktig – men det får bare vente til i morgen. GLEDER meg til en ny dag, og neste uke skal bli en bra blogguke. Tror tequila-shotten jeg drylte ned i går drepte hjernecellene mine, for jeg er helt død i dag. Jeg skal slutte og drikke. Jeg hater å drikke. Det er gift som jeg frivillig heller ned i kroppen. Whyyyy? Slik så jeg ut i går:

Cardigan fra Junkyard // Skjørt fra BikBok // Topp fra en ukjent butikk

Dere har sikkert allerede skjønt hvor favorittplassen min for å ta selfies er, hihi. Vi blogges mer i morgen. fininger ♥

12 kommentarer

Siste innlegg