Apartment tour

Siden det var usedvanlig ryddig for øyeblikket tenkte jeg å utnytte muligheten til og vise litt av leiligheten. Først og fremst kjøkkenet og stua, så får dere se resten når jeg har fått ryddet. To måneder har jeg allerede bodd i Trondheim og det begynner og føles mer som hjemme – selv om det helt ærlig ikke er så hjemmekoselig innredet i leiligheten vår. Synes leiligheten er veldig steril og kjedelig – men igrunn så er det ganske enkle grep som skal til for å få det mer trivelig. Litt har jeg selvfølgelig tenkt å gjøre etterhvert, men jeg er egentlig så møkk lei av å bruke tid og masse penger på flytting og interiør. Det er så bortkastet når jeg vet at vi ikke skal bo her lengre enn til våren.

Det er nemlig tre gutter som har bodd her i ett år og møbler/interiør er naturligvis preget av det, – men med det tatt i betrakning kunne det så absolutt sett MYE verre ut her, haha! Svart skinnsofa er så typisk gutter og takk Gud for at vi ikke har det. Nei, guttene har vært flinke! For all del, leiligheten er ingenting å klage over. For det første leier vi ikke og for det andre bor vi bedre og billigere enn studenter flest.





Så det er altså her jeg pleier å sitte og blogge. Deilig det! Så da vet dere det også.



Ellers er immunforsvaret mitt som jeg til vanlig er sykt fornøyd med, i ferd med å svikte meg 🙁 Det verker i kroppen og jeg føler meg helt “ør” i hodet. Føler meg liksom ikke syk, men samtidig ikke helt frisk – utrolig irriterende er det i allefall. Spesielt i dag som jeg hadde treningsavtale med ei superskjønn jente som leser bloggen min. Har enda ikke fått møtt henne, men ut ifra bildene ser hun hyggelig og veldig sprek ut – så kanskje jeg får meg en ny treningspartner/venninne? Hihi :)Jeg er hele tiden åpen for nye bekjentskap her i fine Trondheim, det gjør meg glad at så mange tar kontakt ♥

17 kommentarer
    1. Hvor i Trondheim bor dere? Jeg bor på Solsiden og har sett deg her en gang! Ble litt nysgjerrig hehe 🙂

    2. Hei, Tuva!! Jeg har akkurat begynt å trene, men skjønner meg ikke på maskinene så godt og vet ikke hvilke øvelser jeg burde satse på heller. Jeg kan generelt svært lite om trening, og har kun trent litt i gymtimene tidligere. Kunne du vær så snill skrevet litt om trening for nybegynnere, evt gi tips til hvilke øvelser man burde gjøre for å f.eks bli sterkere? (ikke super sterk, vil bli fit 🙂 eller kanskje har du allerede et innlegg om dette? Uansett, takk på forhånd!

    3. Mitt immunforsvar har samme problem som ditt for tiden 🙁 Er ikke ordentlig syk, men føler meg heller ikke 100% frisk. I forrige uke prøvde jeg å dra på trening tre ganger, og måtte bryte halvveis hver gang (trodde jeg var frisk nok). Det gjorde nok at jeg fortsatte i samme retning denne uken også. Må nok bare slappe av.
      Elsker bloggen din for tiden 😀 Moro at du har begynt litt ordentlig igjen

    4. hei, jeg bare lurte på en ting!
      jeg har begynt å blogge for en stund siden, og lurer på om hvordan du kan ta bilder av hele kroppen din uten å få andre til å ta bilder av deg hele tiden? :p
      eller får du noen til å ta bilder av deg hver dag?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg