Canada Goose vurderes solgt

Jeg vurderer å selge Canada Goose jakken min. Den er seriøst verdens varmeste jakke, jeg kan faktisk garantere at du ikke vil fryse i den. Men den blir dessverre alt for sjeldent brukt da jeg har flere vinterjakker å velge blant.. Det blir for dumt å la en så dyr og flott jakke henge ubrukt, og vil tro det er andre som vil få mer glede og nytte av den. Den er kjøpt i 2011 men er kun brukt to vintre. Ser man godt etter ser man at den er brukt, men den er pent brukt, ingen flekker eller skader. Jeg har tatt veldig godt vare på den. Pelsen er også veldig, veldig fin – brukte lang tid for å finne den fineste pelsen da jeg kjøpte jakken.

Farge: Marineblå
Modell:
Canada Goose expedition parka (damemodell)
Størrelse:
XS romslig og god plass
Ny pris:
6500kr. Ser at jakken har økt i pris og koster 7500kr nå (link <– her kan du også lese mer om jakken)
Kjøpt:
På M.A.S i Tromsø


Gjeldene bud er: 3800 ,-. Avslutter budrunden i morgen kl. 16:00. Send meg mail på [email protected] om du er interessert i å by. Eventuell frakt spanderer jeg. Bildene over er tatt når jakken var helt ny, men kan selvfølgelig ta helt nye bilder av jakken til de eventuelt interesserte 🙂

7 kommentarer
    1. Og med dette innlegget mistet du akkurat en leser…. Flott jakke? Mer en jakke som fører til mye lidelse for rever og ender. I stedet for å selge den videre burde du bare brenne den og skamme deg over å ha kjøpt noe så stygt 🙂

    2. Du virker som en flott jente Tuva, men håper du ikke kjøper jakke med ekte pels igjen. Får vondt langt inn i hjerterota når jeg ser andre går med pelsen til et dyr som ikke tilhører oss mennesker. All den lidelsen som ligger bak, for at vi mennesker er så egoistiske. Håper virkelig at du ikke vil støtte det mer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg