Vippeextensions – prøver igjen

                                                                                                                                                   (Sponset behandling)                                                                                                                                                     
Hipp hurra for vippeextension og bedre tid om morgenen!
Ikke at jeg er den mest travle damen her i landet, men GUD for en luksus det var å se bra ut uten og bruke mer enn 10 minutter på badet.. Det VERSTE (tror jeg snakker for alle jenter her) er å stå på morningen med trøtte kineser øyne å påføre lag på lag med mascara… – Og så fort øynene treffer dagslys begynner de å renne. SÅ LEI AV DET!

Til tross for et mildt sagt mislykket forsøk i Tyrkia for noen år tilbake, har jeg lenge tenkt på å prøve vippeextension på nytt. I Tromsø er utvalget av vippeartister skrøpelig, men i Trondheim derimot finnes det et lite hav. Jeg googlet “vippeextension Trondheim” og etter en runde med research av bilder og tilbakemeldinger, falt valget på iCandy – som Anne Lise driver. Hun er en travel dame men alikevel og heldigvis for meg ville hun ha et samarbeid med meg, så vippene mine er altså sponset – men det er ikke meningene mine.

Nå er det riktignok bare ett døgn siden jeg var hosAnne Lise og fikk satt på vipper, så jeg skal ikke konkludere for mye over fordeler og eventuelt ulemper riktig enda. Så langt kan jeg si at det ser dødsbra ut og jeg sparer både tid og mascara – og det er fordeler nok i massevis for meg! Også er vippene overraskende behagelige å ha på. Litt uvant er det, men forventet at det skulle føles mye mer ubehagelig i starten. Jeg er glad i å gå uten sminke, så det er viktig for meg at vippene ikke føles ubehagelige eller “i veien”.

←Dådyrøyne VS Døde øyne→


Ble det ikke lekkert? Jeg har forresten volumvipper i lengde 10,11,12 og 13mm. Kunne verken tenkt meg mer eller mindre.

For å booke time hos Anne Lise, ring eller send SMS til 48190530, eller gå inn her. Mer info og bilder finner dere på Facebook her. PS. Lønner seg å følge iCandy på Facebook, der blir det lagt ut gode tilbud. 

8 kommentarer
    1. Så utrolig fine! Er litt redd for å ta vippeextensions selv, fordi jeg er så redd for mine egne vipper :p Men fy faen, resultatet ditt ble fint. Nå skal det virkelig vurderes 🙂

    2. Det er flott med vippeextentions (så lenge det ikke blir overdrevet) 🙂 Det var ikke noe for MINE vipper da. Ikke verdt det. Vippene var bare fin 1-2 uker, og etterhvert brukte jeg nok mer tid på å gre de fine enn jeg brukte på maskara. Dessuten ble mine egne vipper kjempeødelagt, noe som var helt forferdelig nederlag. De er nå vokst ut igjen, og jeg bruker heller pengene på en god maskara og andre ting 😉
      For håpe du er mer heldig enn meg 🙂

    3. Det så kjempe fint ut, Tuva!
      Men jeg må si at jeg er ikke helt engi med hvordan hun har jobbet på det. På kurset jeg tok lærte vi at man f.eks. aldri skal ta vipper på et øye omgangen. Men en vipp på annenhvert øye slik at limen for tørket og vippene ikke limer seg sammen med hverandre. Gassene fra limen er dessuten så sterke at man alltid skal vente 5min fra siste vipp er lagt før man åpner øynene.
      Og til Silje over her; vippene dine blir ikke permanent skadet! De fornøyer seg ca. hver 4.uke. Det er helt trygt å ta vipper! Hør med vippespesialisten du vil gå til så vil hun forklare alt 🙂

    4. Jeg hadde slike vipper en gang, og det er så gøy! Fantastisk å våkne opp fresh, haha! Synest det ble veldig fint på deg, for det ble ikke “over the top”. Vakker, er du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg