Fylle på leppene i dag

Klokken er bare 12 men likevel har jeg fått unnagjort litt av hvert! Kjæresten er på vei til Berlin i forbindelse med jobb, så tidlig i morgest kjørte jeg han i halvblinde til flyplassen. Det betyr alenetid og at jeg bilen for meg selv hele helgen – og jeg synes faktisk det er veldig deilig (i blant). Siste året hadde vi jo avstandsforhold og det er faktisk ikke bare ulemper med det, synes jeg. Nå høres jeg ut som den mest ufølsomme kjæresten ever, men helt ærlig – hvor slitsomt er det ikke å være avhengig av noen andre? Jeg elsker kjæresten min, men jeg elsker å være bare meg også. 


Nå er det like før jeg skal ut døren for å fikse litt på leppene mine. Litt spent er jeg – da det snart er 3 år siden sist. Da var det restylane jeg hadde i leppene, fylte på 2-3 ganger men ble likevel aldri helt fornøyd. Synes det var alt for dyrt i forhold til resultatet jeg satt igjen med. Litt blind ble jeg også, når jeg ser tilbake på bildene fra den tiden. Men synes likevel ikke at det var verdt prisen! Restylane har jeg skjønt er “gammelt” og “utdatert”, så i dag blir det juvaderm på meg. Det blir spennende! Disse bildene er fra forrige gang: 



Samme dagen som behandlingen. Kjempehoven som dere ser, jeg og Therese satt i hver vår sofa med lepper oppi nesen og vi elsket det – hahaha..


Ett par dager etter behandlingen. Usikker på om jeg egentlig var hoven her.

8 kommentarer

Siste innlegg