Jeg fikk jobben!!

Herregud. Livet mitt blomstrer om dagen!

Føler meg veldig heldig, men aller mest flink! Jeg har ikke bare fått meg en “kjip ekstrajobb” for å tjene inn noen ekstra kroner, men en jobb som jeg har god tro på at jeg vil mestre og trives i. Jeg har fått jobb på et sykehjem, hvor jeg skal få være med på å gjøre hverdagen lettere for de eldre. – Og forhåpentligvis litt lysere? Jeg kan til og med gå til jobben, helt perfekt.

Jeg er langt ifra den beste til å snakke for meg – spesielt ikke i en situasjon hvor jeg skal “selge meg selv”. Da hender det fort at ordene stokker om og jeg klarer ikke å få ut de rette ordene i riktig rekkefølge. Nervøsiteten tok helt overhånd på mitt forrige jobbintervju, jeg bare bablet om helt urelevante ting uten mål og mening. Men i dag! I dag nailet jeg det. Roen var der, og jeg følte meg mer selvsikker i jobben jeg skulle prøve og kapre – Og det funket! Jeg er så glad!

Ah… Lesertallene er skyhøye om dagen, dere er superkoselige og jeg har fått flere spennende samarbeidspartnere. Oppå det hele har jeg en fantastisk kjæreste som bygger meg opp og støtter meg i alt jeg gjør. Nei, jeg er en lykkelig jente om dagen.. ♥

45 kommentarer
    1. Gratulerer så mye! Du bør virkelig glede deg, det er en utrolig givende jobb 🙂 har selv jobbet på sykehjem en god stund, og trives så godt! Det finnes så mange herlige, eldre mennesker som man blir så glad i 🙂 Masse lykke til, du kommer nok til å trives! 🙂

    2. Ååh, du må glede deg til å jobbe på sykehjem! Det er utrolig koselig, og ikke minst givende arbeid! Stortrives med det som ekstrajobb!

    3. Gratulerer! 🙂 Håper du kommer til å trives i den nye jobben! Du er super og det at du er lykkelig vises også på bloggen 🙂

    4. Hei!
      Tidligere har du skrevet at du har piercing i ene nippelen, kunne du skrevet et innlegg om det? Om det var vondt og ta den, om du har hatt problemer med betennelse og om det er sant at nipplene blir større av det?

    5. ÅÅ så kjekt! Gratulerer! Har fulgt bloggen din i såå mange år, og endelig er du tilbake for fullt! 😀 Eneste bloggen jeg faktisk skryter av og ELSKER <3

    6. Så utrolig fint å høre! Du fortjene å ha det godt. du sprer lys i mine mørke daga, og du får me til å tenke at selvom i HATE jobben min no, der i e lærling, så kommer ting til å ordne se, og i vil få en lysere fremtid når i blir litt eldre. men kan du værsåsnill å svare me på et spørsmål? kor e kjolen din på headeren fra? den e så perfekt!! 🙂

    7. Ut fra hvordan jeg kjenner deg gjennom bloggen, vil du passe perfekt til å jobbe på sykehjem. Ønsker deg masse masse lykke til! Du har alt som trengs for å klare akkurat det du vil i livet <3

    8. Er det NOE som gjør meg happy om dagen, så er det faktisk at bloggen din er oppe å går igjen – og denne gangen sånn skikkelig. Jeg har alltid fulgt dere på topplisten, men de siste årene har alt blitt så overfladisk blant mange. Dyre vesker, dyre ferier og eller bare dyre klær. Og jeg hadde jo blogget om det samme hadde jeg hatt råd til det – men det har jeg ikke. Og jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den eneste. Så at en så jordnær blogg med en så søt person er oppe å går igjen – nei, det er bare så deilig. Gratulerer med jobben, håper den står til forventningene. Men er ikke lenge til den jobben bare er noe å ha for å komme seg ut av huset, for jeg er sikker på at du kommer til å holde deg på topplisten så lenge du bare orker. STÅ PÅ, Tuva. Du er helt rå 🙂

    9. Åå så godt å høre, du er kjempeflink! Bloggen din er desidert en av de bedre! Blir faktisk i så mye bedre humør bare av å lese innleggene du skriver, du skriver så godt og virker så god og jordnær! Du er virkelig en herlig person! Tusentakk!

    10. jeg tenkte faktisk i sted da jeg leste din forrige innlegg om at du får nok en av de jobbene du har søkt på 😀 gratulerer!

    11. Så bra at du fikk jobb! Jeg jobber selv som omsorgsarbeider i en omsorgsbolig, utenom skolen. Liker selv å jobbe med mennesker 🙂 du kommer helt sikkert til å trives, lykke til!

    12. Gratulerer! Må bare få sagt at du er den beste bloggeren. Og jeg blir oppriktig bra når jeg hører at du har det bra 🙂

    13. Synes bloggen den er veldig bra for tiden! Håper du fortsetter det gode arbeidet du legger ned i den <3 Du er min absolutt favoritt blogger, med et mye mer personlig preg i forhold til de bloggene der alt er så himla "perfekt"!
      Gratulerer med ny jobb og foresten 😀

    14. Du er som skapt for blogging! Virkelig gøy å se at du er komt tilbake på topp❤️ Håper du fortsetter slik som nå, for du er så utrolig flink når du først bestemmer deg!!

    15. utrolig kjekt at du har kommet saa hoyt oppp paa lista. du er den eneste bloggen jeg leser og ikke bare ser paa bildene 🙂

    16. bruker aldri å ta meg tid å kommentere blogger, men nå klarte jeg ikke å la vere! Du er virkelig den personen jeg føler er seg selv 100% når du blogger, selv om jeg ikke kjenner deg! Jeg følger Facebook profilen til bloggen din, og når jeg såg at du hadde fått jobb var sykehjem det første jeg tenkte på! Sånn som jeg har “blitt kjendt” med deg via hvordan du er på bloggen virker dette som den perfekte jobben for deg! Vil alle rundt deg godt 🙂 håper du trives i den nye jobben din, noe jeg er sikker på du kommer til å gjøre! Stå på Tuva, koser meg virkelig når jeg leser bloggen din 🙂 btw vert fast leser siden du omtrent startet å blogge!

    17. Eirin: Takk for at du tok deg tiden, for denne kommentaren ble jeg glad for <3 - Og takk til alle andre også som har kommet med så mange fine ord, det er helt utrolig!

    18. Gratulerer så mye, det fortjener du virkelig! Blir glad av å lese at du har det så bra for tiden 🙂 liker bloggen din veldig godt!

    19. Gratulerer! Det er så deilig å føle at man virkelig får ting til! Kjempefint å se at du har det bra! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg