Vil du overta bilen vår?

Hei, og tusen takk for fine ord og gratulasjoner ♥ Dere er absolutely amazing!!

Vi (eller Vegard mest) har lyst til å oppgradere bilen, og har derfor lagt ut vår nåværende bil på finn.no. Han har en leasingavtale gjennom jobben, som vil si at betingelsene er veldig gunstige. Men for å oppgradere, er han avhengig av at noen tar over bilen og leasingavtalen han allerede har. Så om du er på utikk etter en snerten Audi A1 som er veldig by-kjøre-vennlig, billig i drift og lett å finne parkering til – kan du lese Finn-annonsen heeer for mer info og bilder.




PS: Vegard sier at hvis en av mine blogglesere slår til – skal hun eller han få rabatt på innskuddet! 20 000kr i innskudd, i stedet for 25 000kr. Det hadde vært litt moro om det faktisk var en bloggleser som overtok bilen :)

Så i dag har vi vasket og shinet bilen og klargjort den for photoshoot. Både av bilen og meg, haha. Jeg vasket og shinet ikke meg selv da, men så er det ikke jeg som skal selges xD (Var det dårlig humor..?). Uansett, løp og kjøp! Og mens du tenker over det kan du se på bildene av meg: 


Vegard mente at dette var et pent bilde av meg(?)


Prøvde å stå i bro her men ryggen min er ikke så turnvennlig lengre….

19 kommentarer

Siste innlegg