For godt trent

                                                                                                                                    (Inneholder annonselenke)

Utrolig hvilken forskjell røde lepper kan utgjøre? Synes det er råålekkert, men litt stress da det er så lite som skal til for at det ser helt grusomt ut. 

Hva gjør dere i kveld? Jeg sitter bare hjemme og prøver å finne unnskyldninger for og ikke dra på trening. Hm, har jeg ikke litt vondt noen plass? Ahhh, hvor ble motivasjonen av.. Eneste unnskyldningen jeg kommer på er at jeg er nødt å GÅ til og fra trening – og da er det fare for at jeg blir ALT for sliten, HEHE. Om jeg bare sitter og chiller litt til vil det plutselig bli for sent, og det ville jo være kjempesynd….. Får bare ta det igjen i morgen da 😉 Dessuten må man jo passe på å ikke bli FOR godt trent heller, så nei, i dag må jeg slappe av.

Har fått spørsmål angående skoene jeg bestilte, som jeg tenkte å svare på. Både de hvite og svarte er normale på størrelse vil jeg si – jeg har begge i 36 som er det jeg bruker til vanlig. De hvite kan du lett overleve en helaften på byen med, men de svarte kan bli litt vonde utover kvelden.. Men de er verdt det, spør du meg.

De hvite her // De svarte her

11 kommentarer
    1. Har vært fast bloggleser i mange år nå, men er dårlig på å kommentere. Ville bare si at du har blogget utrolig bra siden du startet opp igjen, det tror jeg vi alle lesere setter stor pris på 🙂
      Keep up the good work!

    2. Tuvaaa du har så fine bein! Har du trent nokka anna enn løping og squats før beinan? Vi har generelt nokså lik kropp, men virke som alt æ et legg sæ rett på leggan, så om du har noen legg øvelsa du har gjort så blir æ glad for tips! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg