Tuva som liten jente

HEI og god fredagskveld ♥ Jeg sitter og rydder opp i bildene på Macen min! Har hatt på følelsen lenge av at den vil kollapse helt plutselig en dag, så jeg prøver febrilsk å redde den ved og laste shitloads av bilder over på harddisk. Babyen min fyller snart 5 år og den strever fælt om dagen for å overleve, den puster og peser og henger seg opp flere ganger om dagen. – Men jeg kan ikke klandre den, for som blogger vil jeg tippe at jeg laster opp 50 bilder i snitt om dagen.

Uansett! Før jeg laster over alt på harddisk tenkte jeg det kunne være gøy for dere å se bilder av meg som liten jente? – Eller er det bare jeg som synes det er gøy å se på bilder av meg selv, haha? Det er i hvertfall fint for meg å se tilbake på, for jeg har dessverre alt for få bilder av meg selv fra jeg var 8 år og yngre. Det er litt trist egentlig, skulle ønske jeg hadde litt flere bilder å vise fram til min framtidige barn “av mamma som liten”. Men sånn er det.


En liten samejente?? April 1994 kom denne lille snella til verden, og her kan hun umulig ha fylt 2 år engang?


…Og litt sur


Trengte aldri å gå til frisøren jeg, for den jobben gjorde jeg selv :’)


Finstasen på


Meg og min barndoms-bestevenninne♥


Lille trollet! Kunne man ikke bare vært liten for alltid? Liten og uvitende om alt som heter sorg, ansvar, svik, avgjørelser, penger og kjærlighetssorg.

Jeg har flere bilder, trykk på “liker” om du vil se meg fra min verste fjortisperiode (jeg trodde faktisk ikke at JEG var SÅ fjortis – før jeg så igjen bildene nå nylig haha). Her snakker vi brunkrem og tupering i verdensklasse.

15 kommentarer
    1. er ikke bare du som synes det er moro med gamle bilder! er foresten ikke vanskelig å se på antrekkene dine at du ble født på 90-tallet 😀

    2. Fine bilda Tuva. Æ har mange flere bilda av dæ å søskenan dine. Gi mæ et vink om æ skal scanne dem å sende til dæ <3 Du e blitt en fin ung dame. Klem fra Nina.

    3. Åhh det vil jeg se! Husker min var helt forferdelig haha!! Masse tuppering og brunkrem på meg og. Så søt du var som liten 🙂

    4. Såå skjønn du var (og er)!! Må bare si at du er så utrolig flink med bloggen for tiden! Finner et nytt innlegg fra deg hver gang jeg sjekker bloglovin, og jeg elsker det 😀

    5. Elsker slike mimreinnlegg, og bildemimring generelt! Føles godt å se fra andre også, bli litt mer sikker på at det faktisk var de klærne som var inn på den tiden utrolig nok. Haha ^^ 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg