Sånn er det å ha mensen


Du får kviser, du blir oppblåst, irritabel, føler deg stygg og begynner å grine helt uventet av tåpelige grunner. HEI MENSEN!

Sippet nettopp i telefonen til Vegard fordi jeg følte meg stygg og fordi jeg ikke vil kjøre scooteren til trening. Jeg HATER scooteren allerede. Dere vet den scooteren jeg blogget om, som jeg var sjuuukt fornøyd med som skulle gjøre hverdagen min enklere? Den står nå etterlatt nede på posten fordi jeg ikke klarte å få start da jeg skulle kjøre hjem igjen. Værsågod, bare og hente!

Fuck scooteren! Og mensen.

7 kommentarer
    1. Har du latt batteriet stå ubrukt for lenge så må du nok skifte batteri.. Alle bør ta ut batteriet i scootern sin når vinteren kommer, så dersom du har latt batteriet stå i og ikke brukt den på flere år er nok batteriet dødt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg