Snacks som er verdt å dele

I dag har jeg hatt en litt kjip dag, har ikke fått gjort noe fornuftig og føler meg tung og sliten i hodet.. Men skal komme meg på trening så snart dette innlegget er publisert, i håp om en bedre avslutning på dagen.

Har ikke så alt for mye på hjertet, ville bare innom for å si hei og tipse om noe kjapt og enkelt om du er litt småsulten. Fikk faktisk tipset fra en leser, prøvde det ut først i dag og synes det var verdt å dele videre! Jeg elsker alt som er enkelt og jeg tviler på at jeg er den eneste? 


Fullkornslefser, strandaskinke, philadelphia light og pesto – rull sammen, del opp og NAM!

I morgen har jeg første dag på jobb! Jobber både imorgen og onsdag, så tenker å forhåndskrive et par innlegg i kveld. Har du en ønskeoverskrift? 

20 kommentarer

Siste innlegg