3 x 12 – me, me, me..

SOME FACTS ABOUT ME.. 

· 3 ting jeg liker ·
Følelsen etter å ha trent 
Bloggen min, leserne og muligheten jeg har til å nå ut til så mange
Tilbud og salg – spesielt på mat! Men hva skjer med at de beste tilbudene alltid er på frossenpizza og søppelmat ingen trenger? Alltid når jeg går på “Ukens beste tilbud” på tilbudsappen er det brus, pizza og usunne matvarer som dukker opp.. Like før jeg boikotter hele appen. 

· 3 ting jeg ikke liker ·
Å føle at jeg ikke klarer å fullføre alt jeg vil fullføre
Å bekymre meg over framtiden 
Unødvendige kroppshår

· 3 fakta om meg ·
Spiser helst desserten før middagen om jeg har muligheten. Godteri er jeg ikke så glad i, men DESSERT <3<3
Jeg hadde restylane i leppene mine for over to år siden. Det er borte nå, men på fredag skal jeg prøve ut juvaderm. Gleder meg – synes det er gøy å “fikse” litt på utseendet. 
Jeg er mer opptatt av klær enn sminke. Føler meg faktisk ganske komfortabel uten sminke og hadde det ikke vært for bloggen ville jeg sikkert ikke ha sminket meg oftere enn èn gang i uken, når jeg skal ut f.eks. eller noe spesielt. En av grunnene til at jeg ikke er så opptatt av sminke er fordi jeg synes det er GØRR kjedelig å sminke seg. Haha! Overraskende mange av bildene på bloggen er faktisk sminkefri. 


· 3 ønsker ·
Eie en passe stor og fin leilighet 
Jobbe frivillig på ett barnehjem i et u-land (skjønner ikke hva jeg venter på..)
Bestille en one way ticket med en ryggsekk og ubegrenset med penger

· 3 ting jeg burde ·
Fullføre videregående…
Stå opp tidligere og planlegge hverdagen bedre
Få solgt bilen min 

· 3 ting jeg kan ·
Stå på hendene ganske lenge
Montere møbler – ganske flink også, hehe
Si nei. En god egenskap å kunne si nei, mener jeg

· 3 ting jeg ikke kan ·
Kan ikke med TV’en vår. Usikker på hvordan man i det hele tatt skrur den på
Betale regninger i tide…
Blogge mens andre ser på skjermen. Klarer det bare ikke. Konsentrasjonsproblemer?

· 3 ting jeg ønsker meg ·
Et stappfullt kjøleskap til enhver tid
Walk in-closet med sminkerom inkludert
Ski og kjøkkenmaskin. Orker liksom aldri å investere i det



· 3 ting jeg blir rolig av ·

Å kjøre bil alene med behagelig musikk
Alenetid og ro rundt meg. Er egentlig en liten einstøing
Å vite at de jeg er glad i har det bra

· 3 ting jeg blir stresset av ·
Presset jeg føler det er for å ta en utdannelse
Høye lyder og mye mennesker. 
Å ikke ha blogget en dag

· 3 ting jeg gjorde i helgen som var ·
Vært hjemme i Tromsø og besøkt familie og venner
Bursdagsfeiring av Therese
Spist mye god mat som jeg aldri gidder å lage selv, som fårikål og pinnekjøtt

· 3 ting jeg gjorde forrige uke ·
Øøøøh.. Husker ikke?? Eller JO! Vet dere hva jeg presterte å gjøre… På grunn av latskap (kremt…) har jeg ikke fått skrudd på skiltene på scooteren min, så jeg har kjørt litt ulovlig (haha “litt” – enten så er det vel ulovlig eller ikke) til og fra jobb. Okei nå ble jeg litt flau, det er ikke greit å kjøre ulovlig altså. Skiltene har jeg hatt med meg, bare ikke skrudd PÅ scooteren – om det gjør saken litt mer lovlig? Uansett! På torsdagen rett før jeg skulle reise til Tromsø, var jeg faktisk på vei til verksted for å få skrudd på skiltene. Idet jeg skulle kjøre oppdaget jeg at det var lite drivstoff på scooteren, men optimistisk som jeg er tenkte jeg at det var null stress. Null stress var det altså ikke – scooteren stoppet opp noen gater nedfor hvor jeg bor og jeg fikk ikke start igjen. Jeg konkluderte med at jeg ikke hadde tid til det der, jeg måtte hjem å pakke og at den snille kjæresten min (hehe) sikkert kunne hjelpe meg når han var ferdig på jobb. Smarte meg plasserte dermed bare scooteren på ett forttau og forlot. Dagen etter fikk jeg en flau telefon fra politiet som lurte på hvorfor scooteren min var lempet igjen på ett forttau, uten skilt. Eeeeh?! Nå står den i en garasje som jeg ikke vet hvor er og jeg må dra dit med halen mellom bena for å hente den i morgen. Hjelpes.. 

11 kommentarer
    1. Alle sier at de får en så god følelse etter trening… vel, det gjelder ikke meg! Føler meg bare sliten, svett og elendig etter trening haha. Og jeg trener tre-fire ganger i uken. Det tærer en del på motivasjonen altså.. har du noen tips, Tuwa? 🙂

    2. Har sett flere ganger nå at du stresser med en utdannelse? Jeg har heller ikke fullført videregående, men går i dag på fagskole som kan gi meg en like god utdannelse som en høgskole kan. Vil bare tipse deg om Treider fagskoler, de har linjer i Trondheim 🙂 begrenset utvalg av utdannelse da, men om du skulle interessere deg for noe av det de kan tilby så hvorfor ikke!

    3. Få ut svarene på spørsmålsrunden 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg