Going home

Da var dagen plutselig her. Jeg skal ta med meg den stygge kofferten jeg kjøpte i Cabarete og reise hjem til hjembyen min. Hjem til alt jeg reiste fra for snart 3 måneder siden – som forresten føles uten som en liten evighet siden. Hjem til familien, venner og BILEN MIN ♥ Herregud så jeg har savnet bilen. Gleder meg til å se, kjenne på og kjøre bilen min igjen – dere aner ikke. Tror jeg bare skipper returbilletten og heller kjører hjem til Trondheim igjen, hehe. Jeg mener det!

Therese skal feire bursdagen sin på lørdag og det blir så gøy og fint å se henne og alle sammen igjen. Nei, det blir fint å komme seg hjem en tur nå! 


Mange som var nysgjerrige på kjolen. Den er dessverre kjøpt i utlandet, men jeg har funnet en som ligner veldig her til bare 250 kr. Veldig lik, om ikke enda finere! 


Topp fra Sheinside her // Sponset 

13 kommentarer

Siste innlegg