Det er hodet mitt det er noe galt med

Hallo alle sammen! Tuuusen takk for at dere tar dere tiden til å lese og ikke minst kommentere bloggen min, på forrige innlegg fikk jeg så mange fine kommentarer at.. jeg faktisk blir litt rørt! Selvtilliten min har økt flere hakk bare siden i går, og jeg har bestemt meg for at jeg skal slutte og tenke negativt om kjeven min eller andre små komplekser som virkelig ikke har noen betydning. Som kjent er jeg ikke imot å fikse/forbedre på det man allerede har hvis man absolutt ønsker det – jeg har jo tross alt tatt silikon og fylt på leppene mine nå, og det er jeg veldig fornøyd med. Men det er sant som folk sier at når du først har gjort ett inngrep, er veien kortere for å gjøre ett nytt. Som for eksempel en neseoperasjon, i mitt tilfelle.. 

Joda, nesen min er usymmetrisk og stor, men den skal jeg nok fint leve med livet ut. Det er hodet mitt det er noe galt med, ikke nesen min eller kjeven. For uansett hvordan man vrir og vender på det vil man alltid ønske seg det man ikke har, og tenke at alle andre ser bedre ut enn seg selv. Jeg mener oppriktig at alle mennesker er vakre på hver sin måte, innsiden er dessuten langt viktigere enn det ytre. Klisjè å si kanskje, men så sant. Nok prat om skjønnhetsfeil og inngrep, for denne gang!

Denne lørdagsformiddagen tilbringte jeg med denne baben på trening. Vi hadde en planlagt treningsdate idag som jeg egentlig hadde tenkt å “glemme”, men da Anna skrev “trening om 30 min” var det bare å åle seg ut av sengen, få i seg frokost og inn i treningstøy. På trening skulle vi! 

Over en uke siden sist jeg trente og at muskler er ferskvare er det ingen tvil om.. Det ble vel mer enn hyggelig enn svett treningsøkt, men litt trening er jo bedre enn ingenting! Det er jo tross alt helg, så. 


Guuuns x)

Mens jeg blogger står Stine på kjøkkenet og lager pizza til oss, mmm! Vi skal bare kose oss med pizza og lade opp, for neste helg blir alt annet enn rolig. Da kommer det en hel gjeng fra Tromsø, blant annet søsteren min, på besøk. Gleder meg til det! God lørdagskveld, dere ♥

13 kommentarer
    1. Wow! Du er helt nydelig Tuwa! Det første bilde der var så fint 🙂 veldig glad for at du blogger igjen. Du er flink 🙂 ønsker deg en fin kveld <3

    2. Har tenkt på det i det siste når jeg har lest bloggen din, nemlig at du har helt syykt fint hår for tiden!! Synes også du kledde frisyren i dette innlegget veldig godt! Selv klarer jeg bare å lage slik flette på andre, men ikke på meg selv – så om du gjorde det selv kan du lage innlegg eller video om hvordan du gjør det?
      Du har foresten vært utrolig flink med bloggingen i det siste, jeg føler nesten jeg kjenner deg litt – haha denne verden vi lever i altså.. Men stå på videre, liker virkelig å klikke meg innom bloggen din for tiden! 🙂

    3. Jeg skjønner meg ikke på det tullet folk sier om kjevepartiet ditt, jeg. Du har et helt nydelig ansikt! Du er så vakker, ikke la noen få deg til å tro noe annet! 🙂

    4. Hei Tuva! Har lest bloggen din siden den gang du begynte å blogge, og jeg er så glad for at du begynte igjen etter at du tok den lange pausen din. Når jeg tenker meg om så tror jeg nok aldri at jeg har lagt igjen en kommentar til deg! Du er utrolig nydelig, kjeven og nesen og hele ansiktet ditt er perfekt! Du har et modellansikt! Husk at hvis man skal skille seg ut fra folkemengden, så må man ha noe spesielt som ingen andre har, noe de kan misunne deg for! Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg smilt hver gang jeg så meg selv i speilet! Ha en fin søndagskveld videre, klem!

    5. Synes du har fantastiske trekk og en markant kjeve er faktisk ganske ettertraktet (personen som sa at du ligner på en mann, mener jeg må være sjalu, for jeg ser virkelig ikke den). Jeg tenkte også Angelina Jolie da jeg begynte å lese.. og faktisk er jeg ikke glad i min egen nese, men jeg synes din er kjempefin *sukk*

    6. Jeg har alltid syntes at nesen din var så vakker.. så ikke finn på å begynne å gjøre den til noe alle andre har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg