Behind the scenes video

Hei! Vel hjemme i Trondheim og her er det fullt hus. Vegard har besøk av en kompis og jeg av mine to søstre. Koselig med masse besøk! Må utnytte tiden med søstrene mine best mulig mens de er her, ser de jo ikke så ofte lengre.. Straks skal vi dra inn til byen for å ta sol og kjøpe inn alkohol for kvelden, først må vi bare få opp hun yngste som har det desidert beste sovehjertet i familien. Der er det snakk om bestikking og lurerier for å ha sjans til og få henne opp, haha – ikke alle er like opptatte av å utnytte tiden. I kveld er det konsert med Wiz Khalifa og Asap Rocky, men vi er usikre på om vi skal være noen kjedelige kjerringer eller ung og hipp å dra på konsert. 

Dere skal få se resultatet av shooten snart, men først vil jeg vise ett par til behind the scenes bilder og VIDEO! Synes videoen ble så kul, har sett den flere ganger selv allerede. Det er flinke Marte Kittang som filmet underveis i shooten ♥ Det er jeg glad for, for det er jo utrolig gøy å se tilbake på!

Foto: Nmpfoto (Nandita Myre Paulsen)
Video: Marte Kittang
Make-up: Caroline Sivertsen
Hår: Kristel Myran

19 kommentarer
    1. Prøvde den “magesirkelen” på SATS som du viste her på bloggen for litt siden, igår. fyfader som den svei, og er støl som bare det idag, konmer sikkert til å være det i fler dager haha! Så tusen takk frå bra tips! Lurte derfor på om du kunne ha fler sånne treningsinnlegg? Klem Julie <3

    2. Go Tuvaa!
      Har ventet i spenning på at du skulle begynne å blogge igjen,welcome back!
      Det er så gøy når du er igang! du skriver på en utrolig morsom, konkret måteog legger ikke skjul på sannheten. Gleder meg til å følge deg videre, du er vakker!

    3. hadde jeg sett ut som deg hadde jeg aldri tvilt på mitt eget utseende. du er nydelig!!
      du må aldri tvile på at kjeven din er for kraftig eller hva de nå var u var usikker på, for jeg kunne ranet en bank for å hatt den selv , haha !

    4. Tuva, du er fantastisk nydelig, og en utrolig flink modell, aldri tvil på deg selv!!
      Du er norgesvakreste og et stooort forbilde! <3
      - jente 18 (som gleder seg til vært innlegg du skriver, haha)

    5. hvor blir det av videoen av deg og vegard? lenge siden dere spilte den inn, syns det er dårlig av deg å drøye den såpass..

    6. Åååh, er inne hver dag å ser om videoen av deg og Vegard har kommen… Har du i det hele tatt begynt å redigert den? haaahah

    7. Lyst til å ta en tur innom bloggen min? jeg blogger om de to jentene som ble kidnappet av to maskerte menn 10 juni i 2014. De bodde hos meg og jeg skal nå i rettsak, så bloggen handler om dette nå. Men ellers bor jeg i fosterhjem, og lever ett liv med en narkoman mor og på landslaget i western riding så mye av fritiden går til trening.
      http://miriamsandvikk.blogg.no

    8. Lyst til å ta en tur innom bloggen min? jeg blogger om de to jentene som ble kidnappet av to maskerte menn 10 juni i 2014. De bodde hos meg og jeg skal nå i rettsak, så bloggen handler om dette nå. Men ellers bor jeg i fosterhjem, og lever ett liv med en narkoman mor og på landslaget i western riding så mye av fritiden går til trening.
      http://miriamsandvikk.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg