Utspekulert, eller bare veldig smart?

Så deilig at jeg har bildene fra shooten å vise på en travel dag som denne. Viser dere bare noen bilder nå, så kan jeg spare resten til en annen dag jeg trenger bloggmateriale. Er jeg utspekulert, eller bare veldig smart? Begynte ikke på jobb før kl. 12.30 i dag, stod tidlig opp og hadde planer om å lage meg god frokost, dusje og blogge før jobb. Sistnevnte rakk jeg da ikke, nøyt omeletten min litt for lenge. Har jobbet en del på dagsenteret i det siste i stedet for sykehjem, og det er langt ifra like fysisk tungt. Jeg er derfor ikke like sliten etter jobb som jeg er etter ei vakt på sykehjemmet, får til og med nok energi til overs for å dra på trening. Så det skal jeg nå! 45 minutter spinning – let’s go! 

Håper dere liker bildene ♥

Foto: Nmpfoto (Nandita Myre Paulsen)
Make-up: Caroline Sivertsen
Hår: Kristel Myran

16 kommentarer

Siste innlegg