Going blonder today

Frykten for å forandre min egen hårfarge har blitt betydelig mindre de siste par årene, men likevel har jeg ikke turt og gått hele veien. Jeg har så lyst til å oppleve og være BLOND! Det er bare noe jeg er nødt å prøve ut, jeg driter i om håret blir slitt (det sier jeg nå, hehe). Jeg kan ikke dø som brunette uten å vite hvordan det er og leve som blondine og vite om utsagnet blondes have more fun er sant – om jeg kler å være blondine er en annen sak. Vi får se!

Om en time sitter jeg i frisørstolen og forteller frisøren at hun skal kjøre på med masse striper i håret mitt. Jeg blir nok ikke helt blond i dag, men ett skritt nærmere. Dette blir spennende! Gleder meg til å vise dere resultatet senere ♥


9 kommentarer
    1. Hør om de bruker Olaplex! Hadde selv ca. samme farge som deg og nå er jeg nesten helt hvit, men håret er nesten ikke slitt! Koster litt ekstra, men er veldig verdt det 🙂

    2. Kjenner meg så sykt igjen i deg.Har hatt brunt hår i 8 år nå og hver gang jeg har brukt tid/penger/energi på å få det lysere, så har jeg endt opp med å helfarge det brunt igjen.. Alltid hatt lyst til å være blond, men har ikke turt å gå all in. Forrige uke derimot dro jeg til hendrix og de brukte olaplex på meg og nå er jeg blond!!! Aldri turt det før, fått sinnsykt mange komplimenter for det og! Du burde definitivt prøve det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg