Mine to aller første headere på bloggen


Den aller første headeren her på www.tuvaw.blogg.no så slik ut, og jeg elsket den, virkelig!


.. Og så kom header nummer 2! Se på fashionisten selv 😉 Og jeg var ikke mindre fornøyd med denne, altså. 

Åååå, haha ♥ Dette vekker minner. Syv år siden er det, kan det virkelig stemme???? Har jeg blogget SÅ lenge? Om tiden fortsetter å gå like fort er det ikke lenge til jeg er 30 år og mammeblogger. HJELPES! 14 år gammel var jeg i hvertfall, nettopp farget håret for første gang og helt ny i bloggverdenen. Header nummer to ble faktisk fotografert i dusjen i jentegarderoben på ungdomsskolen. Tenk det! I dag hadde nok aldri funnet på og stilt meg opp i en dusj på en nedslitt skole for å ta headerbilder, eller bilder generelt til bloggen – haha. Dere kan tro jeg var fornøyd med headerene, synes de var sinnsykt kule og fikk masse komplimenter for dem, haha. 

Nå er jeg veeldig nysgjerrig! Noen av dere som har fulgt meg helt siden jeg var 14 år og kan huske når jeg hadde disse to headerene??

37 kommentarer
    1. Haha, ser så sykt forskjell på 14-års alderen da du var der og på de som er der nå!! Helt syk utvikling på bare noe år spør du meg.. 😳

    2. Hahahah wooooow, er det virkelig så lenge sia???? nei å nei, begynner å bli gamle her nå! Hahah, forventa ikke å huske de når jeg klikka meg inn men der tok jeg feil 😀

    3. Herregud! Ja jeg har fulgt deg siden starten. Supert at du enda blogger, husker godt bloggpausen din.. Plutselig fikk døgnet noen flere minutter, haha. Glad du er tilbake. Godt med en jordnær blogger!

    4. Har til i dag trodd at du heter Williamsen til etternavn… til tross for å ha visst om din eksistens siden 2010/11

    5. Husker godt de to!
      Men husker enda bedre videobloggene til deg og therese! Spessielt den hvor du forklarte hvordan man skal sette inn tampong eller noe sånt! Haha
      7år har gått sykt fort, spørr du meg!

    6. Ja! Jeg har faktisk fulgt deg så lenge. Jeg tror faktisk jeg aldri har kommentert bloggen din før, men jeg husker veldig godt disse headerene og alt sprellet du og Therese fant på. Har hatt det veldig gøy med å lese bloggen din 😀 Ble også inspirert av deg når du begynte å trene og gjorde det så bra! Elsker at du har blitt så flink å blogge igjen. Må også si at du er veldig pen og reflektert over ting du poster på bloggen 🙂

    7. Oii dette var sykt! Ja jeg husker dette, og om du var 14 her var jeg bare 12!! Har fulgt deg og Therese helt fra starten

    8. Kan huske den første faktisk, haha! Så rart å tenke på at jeg satt på jenterommet hjemme å leste bloggen din for 7 år siden, og nå har jeg begynt på HIST og finner deg like inspirerende:-) stå på Tuwa, du er flink på det du gjør!

    9. Hei.
      Vi er noen jenter som har tenkt oss på klessalget deres, og reiser helt fra Oslo. Er ganske gira på å få tak i noe (etter tidligere erfaringer fra blant annet Sophie Elise og Andrea, må man stille seg tidlig for å komme). Tenker å komme i sånn 8 tiden, er det da mulig å stille seg innendørs da? Eller er det noen fast tidspunkt dørene åpner?

    10. Hahah, jaa jeg husker begge headerene! Husker jeg elsket å se på videoene dine, men hadde ingen anelse at det var så lenge som 7 år siden jeg sjekket bloggen din 10 ganger daglig!

    11. Ja! Har faktisk fulgt deg så lenge, rart hvor fort tiden har gått. Husker så godt videoene til deg og Therese hvor dere gjorde alt mulig rart. skjønner ikke at jeg kan ha lest bloggen din så lenge

    12. Det morsomste er jo at du poserer likt på headeren din nå som på venstre bilde nå header nr 2! 🙂

    13. hvor lenge har du vært sammen med kjæresten? og har du de samme følelsan du hadd da du møtt han? kan du skriv et lite innlegg om kjærestepar? 😀 og har dåkk my te felles?

    14. Ja, huske både den første og den andre 🙂 Huske faktisk når bildan i dusjen ble tatt også, haha det va tider! Vakker både på innsida og utsida har du alltid vært, Tuva <3

    15. Haha, jaa. Herregud – SÅ fort tiden går! Kjempeglad for at du etter 7 år fremdeles blogger 😀
      Har du forresten tenkt til å legge ut videobloggen? :)) Skjønner veldig godt at du kanskje tenker “er det bra nok,” “er jeg pen nok” osv, som du tidligere har skrevet. Men herregud, det ER du! Er det vi liker så godt med deg; du er naturlig og ekte <3

    16. husker det som om det var igår! Helt utrolig at tiden har gått så fort. Har vært hyggelig å følge deg så lenge Tuva, kommer til å fortsette å følge deg 🙂

    17. Haha, jaa jeg husker dem! Og husker at jeg var såå sjalu på den toppen du hadde på deg på header nr 2 😀

    18. Åh herregud! Jeg kan faktisk ikke fatte at jeg har fulgt deg siden jeg var 10år gammel! Herreminn, jeg husker den første så sykt godt, men den andre tror jeg ikke jeg husker.. Uansett, helt vilt at det er så mange år siden, men litt kult også!:)

    19. Tenk at tiden går såå fort! Husker det som om det var i går jeg selv var med i “bloggverdenen” som 13 åring i 2008/2009. Fulgte både din, Terese og Voes blogg helt fra starten – og leser alle enda. Utrolig gøy å se tilbake på 🙂

    20. shit ja, jeg husker veldig godt den første xD noe som er litt rart for jeg trodde jeg begynte å lese bloggen din litt seinere men det gjorde jeg visst ikke haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg