En liten hemmelighet.

Jeg skal fortelle en liten og veldig teit “hemmelighet”.. Jeg hater close up-bilder av ansiktet mitt! Virkelig. Et uproporsjonert ansikt er alt jeg ser. Jeg kan stirre i en evighet, og alle “feilene” er ikke vanskelig å finne. Jeg kan kjenne en panikk strømme inne i meg om noen kommer for nært med et kamera – ingen hadde vel trodd det om ei som kaller seg for “blogger”, haha? Nærbilder er så blottet og nakent, ett ansikt som ikke har noe å gjemme seg bak. Som en kropp, for eksempel. Det er lett å spille på kropp, om man ikke er helt komfortabel med ansiktet. Så utrolig teit tankegang? Jeg vet. Det er ikke ofte jeg tar slike close up-bilder. 

Det hjelper alltids på med litt filter da, haha 🙂 Tusen takk for fine kommentarer på forrige innlegg, dere er utrolig gode å ha. God natt ♥

26 kommentarer
    1. du er nydelig, alle mennesker har sine unike trekk og dine er vakre – så du får absolutt ikke lov til å tenke at det er dine “feil” en gang!!
      <3

    2. Jeg har alltid tenkt at du har et utrolig unik og vakkert utseende som skiller seg litt, – på en veldig god måte! Alle har komplekser med sitt egent utseende, og slik vil det alltid være.. Men sånn helt seriøst, du har markerte ansiktstrekk som andre bare kan drømme om (inkludert meg)!

    3. Nettroll kan virkelig ikke ha det bra med seg selv. Tenk å faktisk gå inn på bloggen til noen, for så å skrive stygge kommentarer bare for å være ekkel.
      Syns du har et alldeles nydelig ansikt. Og det mener jeg virkelig!

    4. Du har et kjempepent ansikt!! Ser ingen feil jeg 🙂 Skulle ønske jeg også hadde like tydelige trekk i ansiktet mitt som du har – for det er kjempefint! 🙂

    5. Du er vakker. Drit i hva glansede bilder forteller, du er et ekte ansikt med vakre detaljer.
      Maren ovenfor er sikkert bare sjalu. Lov at du ikke bryr deg om slike drittkommentarer fra drittfolk.
      <3

    6. Etter min mening, så er du den vakreste av alle bloggerne i Norge. Du har et helt særegent utseende, som du burde verdsette i stedet for å mislike!

    7. Hei! Jeg er ny toppblogger, og har AKKURAT det samme problemet, haha! Men må si at jeg ikke skjønner deg, for disse bildene var bare vakre! Ha en fin dag, kollega 🙂

    8. Anonym: Helt ærlig – jeg ble ganske misfornøyd med videoen. Vi filmet den sent på kvelden, både jeg og Vegard var slitne og ikke akkurat supergira på å filme video. For det om gjorde vi det. Det gjenspeilet godt i videoen – så nei, beklager.. Skal helt klart få lagd en ny video en dag vi har litt mer overskudd 🙂

    9. Synes du er helt nydelig! hver gang jeg ser på filmen Hitch minner hun Eva Mendes meg om deg! og hun er jo bare helt STUNNING!

    10. fyldige lepper, markerte kjevebein, nydelige øyne og lange øyevipper, det er det jeg ser<3 du er flott, Tuva

    11. Du har virkelig et av de mest unike og vakre ansiktene jeg har sett. De sterke, androgyne ansiktstrekkene dine er virkelig slående vakre og det finnes ikke noe mer nydelig enn dette. Alle har sine usikkerheter i forhold til utseende, men jeg kan fortelle deg at “feilene” du ser, ja, de er det bare du som ser. Du er faktisk en av de vakreste bloggerne i Norge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg