Bildene som hører hjemme i søppelkurven

Å være modell og fotograf samtidig er ikke bestandig like lett.. Jævlig frustrerende, for å si det rett ut! Tenker bare på de stakkars naboene som kan titte rett inn vinduet, å se meg løpe rundt i leiligheten og leke supermodell med et kamerastativ på slep. Ikke at jeg egentlig bryr meg, men sikkert et ekstremt komisk syn. Av de 156 bildene som nettopp ble tatt var det en lang rekke av dem som ble mindre heldige, de bildene som jeg vanligvis klikker rett i papirkurven. Men ikke i dag! I dag skal dere få se et mindre heldig resultat av fotoshooten jeg nettopp hadde med meg selv.


Okei, dette var bare et testbilde! Her fant jeg ut at det kunne være en idè å rydde bort ryggsekkene som lå slengt på gulvet. 


Langt ifra mitt aller verste bildet, men jeg så jo helt DESPERAT ut?? Hahaha. 


Hadde det vært et do under rumpa mi skulle man trodd jeg satt å bæsja. 


Halla her var jeg sexy! Slenger bare litt på håret, det ser jo alltid bra ut på bilder. 


SÅ JÆVLA LEI AV Å TA BILDER NÅ! 

15 kommentarer

Siste innlegg