Vellykket klessalg!!

Hei, fra en mildt sagt sliten Tuva! FOR en dag dette har vært!! Jeg er så overlykkelig over at alt gikk så bra i dag, og det var utrolig koselig at så mange tok turen innom! Vi har mange fine blogglesere, det er det i hvertfall ingen tvil om. Det ble mye mindre “kaotisk” enn hva jeg først hadde sett for meg, folk oppførte seg pent og hang pent på plass klærne etter seg, stort sett. Det er jo ingen selvfølge på slike klessalg! Utrolig flotte jenter, hele gjengen ♥

Nå er vi fire slitne bloggere som jeg tipper ligger helt utmattet i hver vår sofa, men som også er utrolig fornøyde etter et vellykket klessalg!! Herlighet.. De som stod fremst i køen hadde stått der siden kl. 07 i morgest – GALSKAP! Jeg måtte si til dem at de var gal, haha. De var så kalde etter å ha stått ute så lenge at jeg fikk helt vondt i meg, så som vi skal ha klessalg igjen blir det i såfall i sommerhalvåret. Å ha klessalg var supergøy og vi blir garantert til å ha det igjen en gang, men også VELDIG deilig at det er over for denne gang, hihi!

Nei guuuuri, nå er jeg sliten! Jeg har masse bilder å vise fra salget, men nå må jeg bare koble av hjernen for et par timer. Har såvidt spist de siste par dagene, så at Vegard overrasket med pinnekjøtt til middag (om et par timer) kunne ikke passet meg bedre. Need some food! Runder av her med å si tuuuusen takk til alle dere som kom innom i dag ♥

8 kommentarer
    1. Hei Tuva!
      Jeg trenger din hjelp i jakten på drømmen min! Jeg har nylig meldt meg på Brun og Blid sin modell konkurranse, og prøver nå å få nok stemmer til å gå videre til semifinalen. Det er lettere sagt enn gjort, da de som ligger foran meg i konkurransen har mange tusen følgere på Instagram 🙁 Men som navnet på bloggen min sier, er jeg en drømmer og jeg gir ikke opp! Jeg hadde derfor satt utrolig stor pris på din hjelp og stemme 🙂 http://www.brunogblidmodell.no/nominasjon/42648/43159/
      Jeg håper at ved å legge igjen en kommentar her vil jeg få oppmerskomheten til deg og dine lesere, noe jeg virkelig trenger nå! Jeg syns det er utrolig viktig å stå på for sine drømmer, og vil gjerne inspirere andre, både unge og gamle til å gjøre det samme – uansett om du ønsker å bli snekker, modell, blogger eller president. Del gjerne også eller gi meg en shoutout her på bloggen om du syns jeg er en god kandidat…. Det hadde betydd enormt mye for meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg