Min ønskeliste til jul i år..

                   
1. Deilige UGGs tøfler som jeg kan tre på bena om morgenen når jeg fryser 2. Morgenkåpe som også kan gjøre det litt lettere å komme seg opp en kald morgen 3. Stavmikser til å for eksempel lage hjemmelaget blomkålsuppe, mm´m! 4. Slalomski! Det har jeg ønsket meg lenge, men enda ikke tatt skrittet til å investere i 5. Kåpe fra Dagmar. Ønsker meg den i brun, den er SÅ FIN! 6. Ny Sportsbh som ikke er svart. 7. Ulvang-genser i hvit 8. Vaffeljern – må jeg kjøpe meg uansett, så helt perfekt om jeg får det i julegave 9. Nydelig julekjole fra Nelly som jeg egentlig tenker å bestille med det samme. Perfekt å bruke på selveste julaften! 10. Kjøkkenmaskin. Jeg er ikke den ivrigste bakeren, men kanskje om jeg hadde hatt en kjøkkenmaskin? 11. Fudge violet toning shampoo beste shampooen for å fjerne gulskjær i håret (Adlinks)


Så dette er hva jeg ønsker meg til jul i år! I tilfeldig rekkefølge, for jeg ønsker meg ALT! Det er jo lov å håpe, hihi. Jeg liker å se hva andre ønsker seg til jul for å få inspirasjon til hva jeg selv kan ønske meg, så jeg håper innlegget falt i smak? I år kan man se ut i fra ønskelisten min at jeg er i ferd med å bli voksen, da noen av ønskene er praktiske ting som ullgenser og kjøkkenutstyr. Ting som jeg gjerne skulle hatt – men som jeg fortsatt synes er kjedelig å bruke penger på (ikke voksen nok enda.. haha). Perfekt å ønske seg til jul da! Krysser fingrene for at noen av disse fine tingene ligger pakket inn under juletreet i år ♥ 

Hva ønsker du deg til jul i år?

9 kommentarer

Siste innlegg