2016.. Beste bloggeåret?

Jeg trodde Macbooken min var i ferd med å dø i går. Sånn på ordentlig! Og dere kan bare prøve og forestille dere panikken jeg fikk, haha. Riktig nok har den levd i beste velgående siden 2011, men please.. Lev litt til da! Du var så dyr, og jeg vil helst ikke bruke type 13.000 kr på en ny når jeg har en jeg er fornøyd med. De nyere modellene er sikkert superbra, men man savner ingenting så lenge man ikke vet hva man går glipp av. Vegard sa han aldri før har sett meg så rask ut døren før, hehe – rett på Elkjøp i hundre og helvete for å rekke stengetiden, siden Eplehuset akkurat hadde stengt. 

Heldigvis klarte Elkjøp-mannen å fikse opp i hva enn det var som feilet Macen min, og takk Gud for det. Ellers hadde det nok ikke blitt noe blogging i 2016.. Føles ut som at livet mitt ble reddet i går. 2016 blir kanskje meg og Macen sin beste bloggeår? Såå, ikke våg å dø! 

Kjæresten kom hjem i går med mye mulig de fineste rosen jeg har sett ♥

Ellers holder jeg enda på med å “komme meg på plass” i leiligheten etter hjemkomsten. Ting tar litt tid når man heter Tuva Willassen, som å pakke ut av kofferten og få alt inn i skuffer og skap. I skrivende stund står mine aller første hjemmebakte brød i ovnen, og jeg føler meg alt for gammel som har fått kjøkkenting i julegave og er overlykkelig over det. 

Sooo fresh! På tide og gjøre dette ansiktet mer bloggvennlig i 2016!

Jeg føler meg ganske inspirert og har en del ideèr om blogginnlegg framover, så jeg håper det blir bra! Vil dere se litt bilder fra julen og litt om hva jeg fikk i julegave, eller føler dere, dere helt ferdig med julen?? 🙂

11 kommentarer
    1. Vil veldig gjerne se bilder og gaver fra julen, også hadde det vært litt artig å se hele ditt 2015 med bilder eller minner? Eller kanskje favoritter fra 2015?😁

    2. Bare du fortsetter og blogge Tuva, så er jeg fornøyd 🙂 Liker virkelig bloggen din, den har en blanding av alt. Det beste med din blogg, og det som skiller deg ut fra mange andre bloggere er at du er så ærlig og åpen. Jeg har lest bloggen din i alle år og du skuffer aldri. Håper virkelig at 2016 blir det året du begynner å blogge for fullt igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg