Min jul

Folk klager over alt om hvor kaldt det er, og det med god grunn! Dagens outfit har bestått av ull fra topp til tå, og hadde det ikke vært for at jeg er avhengig av å scrolle på telefonen hadde jeg jammen funnet fram votter også! Så jæævla kaldt det skal være?!! Nå som julen er overstått kan det ikke bli sommer fort nok!! Apropo julen.. Visste ikke om jeg skulle orke og “plage” dere med julebilder når vi allerede er kommet ett godt stykke inn i januar, men i følge kommentarfeltet var det ønskelig med en liten oppsummering av julen min. Så bare lukk øynene og bla videre, dere som har jul og pinnekjøtt opp i vranghalsen. Hihi! 

17. desember satt jeg meg på flyet til Tromsø med en koffert på 28 kg (…). Å pakke på under en time til en over to uker lang ferie er aldri smart, men så lærer jeg aldri av mine feil.. Hjem på ferie, dit hvor jeg forlot og rømte ifra for snart et halvt år siden. Hjem til familien for å feire jul og nyttår! I år, som de siste 5-6 årene etter at vi kjøpte hytta, er det på hytta jeg har feiret jul. Å feire jul på hytta er blitt det koseligste jeg vet om! Og i år feiret jo Karen sammen med oss, og det gjorde det selvfølgelig ekstra koselig og spesielt. 


Hva gjemte seg under juletreet i år da? Vent å se.. (Lol nå skaper jeg unødvendig spenning)


My beautiful sister! Som jeg hååper flytter til Trondheim til sommeren ♥


Far, meg og Karen 


The whole family ♥ Eller. Ikke alle da!


Det eneste bilde som ble tatt av meg og Vegard i julen! Det er så dårlig av meg, assa.. 

Jeg elsker familien min! Ofte er jeg veldig dårlig til å vise det, og det er noe jeg må jobbe med. Familien er det viktigste man har. Julen er for meg på en og samme tid veldig fin men også veldig trist. Alle jeg skulle ønske var der, er ikke der. Det er sårt, men sånn er også livet for alt for mange! Jeg er ikke den eneste som føler det slik, og det er absolutt ingen trøst! Skulle helst ha vært den eneste, for jeg unner ingen det. 

7 kommentarer
    1. Jeg er så glad jeg leste siste avsnitt i dette innlegget, for når jeg så på bildene så stakk det skikkelig inni meg for de andre menneskene på bildet etter det “negative” du har skrevet på bloggen ang. tromsø og familie, tenker liksom på hva de må føle. Håper det går bra med deg i trondhjem da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg