10 grunner for at jeg elsker vippeextension

Forrige mandag var jeg tilbake hos Anne-Lise (som driver iCandy) å fylte på nytt sett med vippeextension, etter nesten to måneder med delvis ufrivillig pause. Hadde gledet meg lenge til ny vippetime, for livet uten vippeextension er ikke lengre noe for meg. Jepp, jeg er blitt skikkelig avhengig! En avhengighet som jeg elsker, og antagelig aldri blir å slutte med. Jeg kommer til å bli hun skrukkete dama på gamlehjemmet som betaler vippedamen for å komme og legge vipper på meg. Dog blir jeg kanskje til å gå for et mer naturlig resultat når jeg blir eldre, men fine vipper er et must uansett alder. Faktisk så har Anne-Lise ei dame på 84 år som går fast til henne og legger vipper. I love it!

Anne-Lise er best! Hun er superkoselig å være hos, er utrolig nøye og bruker god tid på hver enkelt kunde, og dermed blir resultatet alltid superbra. Bare se på bildene under – vippene er en uke gamle og fortsatt helt perfekt. Mine vipper er sponset, jeg elsker å samarbeide med flinke folk som fortjener all public jeg kan gi dem! Anbefaler henne til alle venner og bekjente, og da kan jeg også med god samvittighet anbefale henne videre til dere også ♥


10 GRUNNER FOR AT JEG ELSKER VIPPEEXTENSION

1. Fresh og pen – Om morgenen våkner jeg opp med de fineste vippene, og jeg føler meg ganske så fresh og pen bare etter en runde med tannbørste og hårbørste, før jeg i det hele tatt har rørt sminkevesken. I grunn har jeg ikke et stort behov for særlig mer sminke på, for en dag på skole eller jobb!

2. Sparer masse tid – Det beste er at det ikke tar mer enn 2-10 minutter å legge resten av ansiktssminken – alt ettersom hva jeg føler for akkurat den dagen. Det er REN luksus for ei jente som synes at å legge sminke er noe av det kjedeligste i verden – men som ser på det som noe som “må” gjøres. Luksus for late jenter som meg! 

3. Alltid klar for å løpe ut døren – Med vippeextension er jeg alltid klar for å løpe ut døren! Dere vet følelsen når man ligger stygg og sminkefri på sofaen i joggisen, og en venninne ringer og spør om dere skal ta en spontantur ut på byen, eller en tur på kino? HVOR fristende er det egentlig å bruke 1 time på badet (i mitt tilfelle) for og legge sminke for kvelden? Jeg har ved flere anledninger droppet sosiale sammenkomster kun fordi jeg rett og slett har vært for lat til å fikse opp trynet. Med vippeextension er det null problem å få på seg masken i en fei og komme seg ut døren. 

4. Slipper rennende øyne – Mascara er min verste fiende, jeg hater det virkelig! Hos meg begynner mascaraen å renne så fort øynene treffer dagslys, men med vippeextension slipper jeg det daglige irritasjonsmomentet med rennende katteøyne. 

5. Vippene holder seg fine kjempelenge – Jeg fyller på omtrent en gang i måneden, og da har jeg fortsatt masse vipper igjen. Faktisk så synes jeg vippene ser minst like fine ut etter 2-3 ukers. Når det begynner å bli tid for påfyll bruker jeg litt mascara på vippene, og det ser kjempe flott ut! 

6. “Sparer” penger – på å ikke kjøpe dumme mascaraer.

8. Mine egne vipper har det helt fint – selv om de kan bli litt slitne etter flere måneder med belastning. I desember hadde jeg en ufrivillig pause fra vippeextension, og etter en måned uten vipper hadde mine egne vokst seg sunne og sterke igjen. Vipper vokser ut igjen som alt annet kroppshår, så at man “mister sine egne vipper” er ikke en god grunn for å ikke prøve vippeextension, om man vil det. Vet flere er skeptiske til vippeextension nettopp på grunn av dette. 

9. Sjalu! Alle er sjalu på de fine vippene mine 😉 Hihi!

10. JEG ELSKER LIVET MED VIPPEEXTENSION!

Bildene er tatt i går, en uke etter at vippene ble lagt. Fortsatt like fine som ny, om ikke enda finere faktisk. Jeg har Russian Volume i tykkelse 0.05 i lengde 10-13mm. Denne gangen fikk jeg 3-7D-vipper, som betyr at det er 3-7 vipper per naturlig vipp. Såå fornøyd ♥

Priser og mer informasjon om hvilke type vipper hun legger, finner dere på Facebook-siden hennes her
Eller så kan du sende henne en melding på 48190530 for timebestiling. 

10 kommentarer
    1. Elsker vippe extentions og har det selv også! Men lurer på en ting, når det begynner å bli tid for påfyll og du bruker maskara på de, hvordan fjerner du maskaraen då? Mister man ikke mange vipper da?

    2. Det der var noen av de fineste vippeextensionsene jeg har sett! Så mange som får vipper de ikke kler, men disse kledde du!

    3. Forsåvidt enig i mye av det du skriver, men at du sparer penger stemme vell ikke helt 🙂 folk flest har en mascara i 3 mnd og kanskje mer, som koster 179-300 kr, mens vippeextentions som du fyller på hver mnd nok koster adskillig mer? I tillegg kan det være skadelig for dine egne vipper, kjenner mange som har mistet egne vipper i prosessen med å sette på extentions, til og med hos flinke profesjonelle forhandlere. Synes ikke man skal reklamere for slike tjenester uten å også ta med medaljens bakside, da vil også produktet fremstå som mer realistisk og ekte, enn dersom det bare glorifiseres.

    4. Husk å marker innlegget med sponset øverst! Flere har blitt tatt for å unnlate det, så ville bare advare (selvom du sikkert bare glemte det) 🙂

    5. Du må merke innlegget som sponset/reklame 🙂 og forresten så sparer ikke vi som må betale selv noe på vippeextensions… kjenner ikke så mange som kjøper ny mascara hver uke.

    6. Hei!
      Så bra du er fornøyd hos Anne-Lise. Har selv dratt dit etter anbefaling fra deg, men ble en smertefull opplevelse, dessverre. Anne-Lise renser ikke vippene før hun legger nye, og jeg må dra fra salongen med gammel sminke i øynene, noe som absolutt ikke skal skje. Opplevde dessverre store smerter i øynene dagen etterpå, da gammel sminke pluss vipper lå i øynene mine. Vippene er en uke gammel, og har ca to stykker igjen. Synes forsåvidt det er bra at du har en fin opplevelse, men før du anbefaler noe slikt til leserne dine bør man kanskje være sikker på at produktet som blir tilbudt er skikkelig.
      Har enda smerter i øynene, men heldigvis ikke flere ganger daglig lengre. Kommer fortsatt til å følge bloggen din ettersom du skriver godt, men tør nok dessverre ikke å kjøpe et produkt etter anbefaling fra deg lengre.
      Ha en fin kveld.

    7. Jeg gjorde akkurat det samme som du gjør nå. Måtte droppe VG3 pga mye vanskeligheter i livet og lite tilrettelagt undervisning siden barneskolen. Jeg flytta til Trondheim, gikk sonans og tok 7 fag på et år. Dagen jeg stod med studiekompetansen i hånda var virkelig en spesiell dag! Jeg heier på deg, du kan gjøre alt du bestemmer deg for. Feirer gjerne med deg i Trondheim 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg