Blondine eller brunette? Dere bestemmer

⋅ My hair color right now ⋅

Skal jeg gi opp mitt lille mål her i livet om å bli blondine? Jeg er i ferd med å gi opp det 2 år lange prosjektet, fordi håret blir aldri slik jeg vil ha det! Sooo close, men begynner å bli dritt lei hele greia.. Håret mitt består nå av brunt, gult, orange, blondt, grått og litt lilla. Vakkert det, hæ!?? Min lille blondine-drøm skulle visst ikke være så enkel, selv om jeg pøser på med lillashampoo og gjør alt det “rette” for å opprettholde en kald farge. Det orange håret er såpass dominerende innimellom alt det lyse, så det må nok gjennom en ny runde bleking for å få det lyst. Vet rett og slett ikke om det er verdt det, synes litt synd på håret mitt </3 Det er noe i det at det enkle er ofte det beste, og for meg er det enklest å ha mørkt hår, min naturlige hårfarge. Håret mitt holder seg både sunnere og lengre med det mørke, og jeg slipper å tenke på ettervekst. 

Altså.. Når bloggere spør leserne om hvilken hårfarge de skal gå for så blir jeg litt sånn “…..kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva slags hårfarge du har!” – MEN så gjør jeg akkurat det samme selv. Hihi 🙂 Hår er jo viktig, og det evige dilemmaet blir man aldri klok på. Så hva mener dere? Skal jeg få bort det orange og tviholde på blondine-drømmen liitt til, eller farge håret mørkt igjen? Flertallet skal få bestemme ♥

73 kommentarer
    1. Synes du kler det mørke håret mye bedre enn det du ville gjøre med lyst hår! Du er mørk i hudtonen så jeg synes du skal gå for en fin mørk farge 😀

    2. Har en søster som jobber på H2 nordre i tr.heim og hun kunne ha hjelpet deg med å bli blond om det er det du finner ut at du vil 😉 men du passer jo det meste etter min mening!

    3. Blond😉😉 har du brukt 2 år på å få det blondt så ikke gi opp nå når du er så nærme😉

    4. Blondt! Syns du er skikkelig fin med blondt hår, og håret ditt må jo være drømmehåret, så tykt og fint 😍

    5. Jeg både er å har vært i helt samme situasjon som deg. Har selv brukt nesten 2år på prosjektet, å jeg råder deg til å fortsett når du er så nerme 🙂 kjipt å gi det opp når du har brukt så lang tid på det, itillegg ser du jo helt nydelig ut med lysere hår! go for it 😀

    6. Synst du er fin med begge, men hold deg til brunt, du vil ikkje angre. Å ødelege håret er det verste som finst. Og siden det ikkje har gått så bra med det blonde til no, ville eg absolutt gått tilbake til brunt. Har så lyst på mørkt hår sjølv. 😊

    7. Tror du kommer til å angre om du ikke prøver litt til for å bil blondine, hvertfall nå når du er så nære!! Om du angrer kan du fort gå tilbake til å bli brunette igjen.
      Syntes du er sykt pent med mrøkt hår, men JEG STMMER FOR BLONDT!! Ikke bare du som har lyst til å se deg med lysere lokker 🙂

    8. Blondt! ikke gi opp nu, når du e så nærme. Trur du kommer til å angre om ei stund, hvis du farga det mørkt nu. Du kan jo ha det mørkt i bunn, så slepp du ettervekst i det minste. 🙂

    9. Jeg mener det absolutt ikke frekt, bare så det er sagt. Jeg synes at du passer mørkt hår best, og JEG skjønner ikke hvordan folk kan se at du passer blondt hår best? Eller i det hele tattt se det for seg.

    10. Jeg stemmer for blondt 🙂 Synes dette blir bra jeg, med litt tolmodighet blir det ) Og når du faktisk er først i gang og har latt håret ditt gå gjennom bleking, så synes jeg at du skal fortsette med målet ditt 🙂
      Kur det masse, moroccan oil hårkur er en av mine favoritter da jeg er blond ( jeg bruker begge hårkurene fra den serien )
      Lykke til 🙂

    11. Synes du skal fortsette å prøve! 😀 håret ditt er så tjukt og skal nok myyyye til for å ødelegge det så sånn sett har du jo perfekt utgangspunkt til å få drømmehåret:) go blonde!!!!

    12. Hadde vært morsomt å se deg med blondt hår, men jeg tror helt ærlig at mørkt hår er mye mer kledelig på deg! Og du slipper jo da også å slite så mye på håret.

    13. Synes at du bare skal gjennomføre blondinedrømmen nå som du allerede har gått gjennom mye strev for det! Fordi i TILFELLE du hater det, så har du hvertfall fått prøvd det ut! Da slipper du at du får samme ide om 3 år, og lar håret igjen gå gjennom samme skadeprossess. Mørkt hår kan du ALLTID og ENKELT gå tilbake til:) gjør det, det blir spennende!

    14. Syns hårfargen din er helt PERFEKT akk nå jeg!! Omg så fin fargen ser ut på bildene i dette innlegget 😀

    15. Gå for blondt!! Syns du kler mørkt hår utrolig godt, men du er jo allerede så langt inne i prosessen så hvorfor ikke fortsette? Og så langt kler du den lyse fargen 😀 Forresten, hvor er toppen fra? Utrolig søt!

    16. BLOND!
      Du har helt sikkert hørt om olaplex? Alle frisører bruker dette når de bleker/farger hår, og det gjør at det så vidt slites. Og du som har så tykt og sunt hår nå, tror jeg ikke kommer til å ta så mye skade av det, faktisk! Jeg har gått igjennom samme prosess, og måtte klippe noen få cm bare!
      Men det som KAN slite på håret ditt, er om du farger det brunt igjen, for og så få lyst til å bli blond igjen om 1 år, da blir det mye fram og tilbake for håret ditt, så siden du er i gang, kjør på med blond, tror du blir kjempefin!
      Spør frisøren din om å kjøpe med olaplex-kur å ha med hjem og kur det 1 gang i uken, så blir håret kjempetykt og sunt med en gang.

    17. du ser mye voksnere ut med mørkt hår, fargen på det bildet med den blåe kjolen, du er rett å slett vakker tuva!!

    18. Farg deg mørk igjen! Fargene, trekkene, rett og slett alt ved deg kommer mye mere fram med en mørkere, varmere hårfarge 🙂

    19. Haha du er 1 bleking unna blondt hår 🙂 go for it! fint å være lys nå som det nærmer seg sommer også 😉

    20. Åååneii. Du kommer til å ødelegge håret ditt hvis du fortsetter prosessen med å bli blondine.
      Vil råde deg å ikke gjøre det!
      Er selv brunette, og var blond i et par år, men håret mitt ble helt falleferdig til slutt.
      Ble så slitt og sykelig tynt.
      Aldri hatt så tynt hår før. Så må du itillegg klippe det mye oftere, som ender med at du vil slite med å opprettholde lengden.
      Snakker av erfaring. Ta vare på håret ditt. Du skal tross alt ha det resten av livet 🙂

    21. Definitivt den fargen du har nå med ordne opp i orange fargen eller lysere☺️ Kinnbeiene dine kommer mer frem i den lyse fargen og når du først er i gang hvorfor bare ikke prøve(?) eventuelt noe ombreish lignende du har nå👍👏

    22. synes du er finere med brunt, men du kommer til å angre dersom du farger det når du er så nærme!! det er dessuten snart sommer så da slipper du å koke ihjel i topplokket, hahaha! fortsett med blondt, så kan du eventuelt farge det mørkt til høsten 🙂

    23. BLONDT! Du ser såå eksotisk og flott ut med lysere hår, og du vil bare “skli inn i mengden” igjen med brunt hår.. Håret ditt er jo fremdeles tykt, langt og fint, så det kommer virkelig ikke til å gjøre noen ting med en runde bleiking. For å være ærlig syntes jeg håret ditt nesten var for langt, tykt og sunt før i tiden når det var brunt haha..
      så ja, BLONDT! superfint på deg:)

    24. Prøv å få det blondt, du kommer ikke til å angre!! Dra til en god frisør og strip det masse med olaplex, og få de til å sette ei lysfarge i det etterpå:-) mitt hår e ca like mørkt som ditt naturlige og æ e helt blond nu fordi frisøren min gjor det, og æ har veldig tjukt hår! Se på instagrammen min: @martinenic 😄

    25. I would recommend you to follow your dream and go for the blond look. And to be honest with you, I actually like the color you have right now, so with a couple of highlights in that it would be smashing!

    26. Jeg tror du kommer til å angre hvis du farger deg mørk igjen nå! Gjør håret ferdig og prøv ut det bloonde håret en liten stund før du blir mørk igjen hvis du fortsatt da vil bli mørk. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg