Etter tre år sammen..

.. Ser man ikke lengre stjerneskudd og rosa elefanter når kjæresten kommer hjem fra jobben. Og man synes ikke lengre at ting som før var “søtt og nusselig” er så sykt søtt lengre, heller tvert i mot ganske irriterende. Haha. Man irriterer seg lettere over små bagateller i hverdagen, og høylytt diskusjon om hvem som skal rydde av bordet etter middagen forekommer annenhver dag. “Jeg gjorde det i går!”. “Ja, men jeg lagde middagen!!”. Mistenker at Vegard tror han fikk ei vaskekjerring med på kjøpet da jeg flyttet inn her i høst, han har seriøst ikke RØRT vaskemaskinen etter det. Tror faktisk ikke han har rørt støvsugeren heller. Til gjengjeld lager han oss ofte god middag, og jeg er som gutta på det området – Lager du meg en god middag er jeg solgt! At Vegard er flink på kjøkkenet er blant de viktigste grunnene for at jeg elsker han. Seriously. Han gjør magen min mett, og da er jeg lykkelig! 

Ordtaket som sier at “man må velge sine kamper” er så sant som man får det. Ikke irriter deg over at kjæresten “hele tiden” glemmer å ta ut søppelet, ta den bare du! Lover deg at han irriterer seg minst like mye over ting som du glemmer hele tiden. 

I en hverdag som samboere kan man ofte glemme av å faktisk være kjærester. Dere drar ikke på date lengre, dere glemmer av å finne på hyggelige ting sammen i det daglige. Man bare lever sammen. En date må ikke være 3 retters middag etterfulgt av massasje, roseblader og stearinlys. En cascual kafètur er koselig nok i massevis. Sex blir mer et tiltak og noe man føler man “må” gjøre, i stedet for ren hygge. Begynner sexen å bli litt kjedelig, rett og slett? Kjøp sexleketøy! Har du en kjæreste du har lyst å overraske med en liten valentines-gave, så vet du hvor du finner det 😉 Det har vi gjort! Så ærlig skal jeg være, hehe. 

Early valentine’s date with baby ♥

Vi hadde en skikkelig “bylørdag” i dag, hvor vi avsluttet med lunsj på Tulla Fischer. Superkoselig! Og veldig god mat. 

Er det tabu å snakke høyt om sexleketøy, forresten? Følte at Kristin Gjelsvik og Belinda Jakobsen brøyt den isen for en tid tilbake, da de hadde sexspalter på bloggene sine. Jeg digget det som faen, gledet meg alltid til ny episode. 

14 kommentarer
    1. Synes ikke det skal være tabu med sexleketøy! Synes det er råbra at du tør å si det! Jeg har også kjæreste, vi har vært sammen lenge, og anbefaler også det samme for å gjøre sex mer spennende 😉
      Du er kul! Og helt nydelig vakker!
      I det siste har du hatt veldig morsomme blogginnlegg 🙂
      Stor klem

    2. Hei Tuva! Jeg er fast lese på bloggen din og føler at du (og Anna Edwin) er de mest ærlige, samt veldig mange andre blogger og, men de kan fort bli litt kjedelige å lese i lengden men det føler jeg virkelig ikke med dere! Elsker rett og slett bloggen din OG deg! Håper ikke du mister bloggmotivasjonen din, for det blir en nedtur hver dag jeg klikker meg inn på bloggen din og der ikke er et nytt innlegg, uansett om det er meningsfullt eller om det er bare for å si hei så er det koselig å lese. Håper du får en fantastisk fin valentinsdag med kjæresten din, og at du koser deg. God helg <3

    3. Mye god tips her 🙂 Det er virkelig hard jobbing å ta vare på gnisten i forholdet, men sexleketøy hjelper veldig på hos oss i allefall 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg