Slik feirer vi valentinsdagen

PÅ SOFAEN!

Hva slags planer har dere i dag på selveste valentinsdagen? Har du kjæreste, eller skal du være med venner eller familie? Eller kanskje du skal kose deg max i eget selskap? Fortell meg, jeg er faktisk ganske nysgjerrig! Jeg og Vegard planla å dra ut og spise, men som Vegard nettopp sa “Orker vi egentlig det…??”. Haha. Svaret er foreløpig nei. Vi ligger som to snegler på sofaen og tanken på å pynte meg opp for middag ute gjør meg nesten dårlig. Vi får se, kanskje jeg brått ombestemmer meg. 

Som dere skjønner tar vi ikke denne dagen dønn seriøst, ut å spise kan vi om så gjøre i morgen. Likevel synes jeg det er koselig at man har en dag i året som blir kalt for “kjærlighetens dag” – men synes ikke gutta skal føle på et kjøpepress i anledning denne dagen. Jeg forventer i allefall ingen gave! Blir ikke grinete om jeg får en liten oppmerksomhet så klart, men kjærligheten er jo en gave i seg selv *NAW*. Enig, eller totalt uenig? 

13 kommentarer
    1. skal feire valentinesday med en venninne! min første valentinesday uten kjæreste på 2 år, veldig rart men heldig som har en så god venninne!

    2. Jeg og kjæresten min feirer dagen som alle andre dager. Ingen gaver, og ingen spesiell mat. For øyeblikket sitter jeg og ser serie, mens han skyper med en kompis. Syns det er bedre å finne gleden i hverandre litt hver dag 🙂

    3. Vi har heller ikke feiret noe spesielt, bare gått på skøyter, og vasket og ryddet leiligheten vår. Og nå står det såklart en fotballkamp på 🙂 helt normal kveld

    4. Har egentlig ikke noe forhold til denne dagen, har ikke gjort så mye idag heller, vært hjemme gjort litt husarbeid og slappet av med strikking i fanget! 🙂

    5. Så veldig koselig ut å feire valentines day på sofaen! Første gang på flere år uten å feire med kjæresten, ettersom han har flyttet for å studere. Heldigvis er det morsdag og vi har feiret med familien; men det er på sånne dager som dette at man kjenner hvor mye man savner kjæresten i et langdistanseforhold…
      Ha en super valentines day og nyt hverandres selskap og sett pris på hverandre! 🙂 Syntes forresten det er bra at du ikke mener at man må få en gave, for det er så mye press at man forventer det omtrent. Mye hyggeligere å få en oppmerksomhet en helt annen dag 🙂

    6. Hei!
      Husker du la ut et innlegg for en stund siden der du fortalte at du hadde fått rippling. Har du tenkt noe mer på hva du vil gjøre? Er du fortsatt glad for at du valgte å ta silikon?

    7. så totalt enig! jeg og kjæresten lå bare å chilla på sofaen og så på serie på valentinsdagen 🙂 tar det ikke så seriøst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg