Slik ser jeg ut på jobb

Skulle bare hvile meg en liten halvtime etter jobb i dag.. Hvorfor gjør jeg det mot meg selv? TO timer senere våknet jeg med den verste “hangoveren”, super redusert og svimmel. Så ekkel følelse! Treningsdaten jeg hadde i kveld sov jeg forbi, så resten av dagen føles på en måte helt bortkastet. Skal prøve og være produktiv og skrive et mer interessant blogginnlegg eller to, noen spesielle ønsker? 

Sist jeg postet bilder av meg i jobbuniformen (her) haglet det inn kommentarer om hvordan jeg gikk kledd på jobb. Håret var ikke i strikk og jeg hadde klokke på armen. Altså.. Jeg går selvfølgelig ikke slik på jobb! Det ville vært utrolig upraktisk og uhygienisk – både for meg og brukerne. Jeg tar alltid håret opp i en stram hestehale og jeg fletter det til og med, fordi jeg har så langt og så mye hår. Jeg vil ikke at håret mitt skal flagre rundt og komme bort i alt mulig når jeg driver på med stell, mat osv. Bildet jeg postet ble tatt når jeg var ferdig på jobb, da kom klokken på og jeg tok løs håret for å se penere ut på bildene 🙂 Hehe, så da er den saken oppklart.  

Processed with VSCOcam with a5 preset

Slik der i mot ser jeg alltid ut på jobb! Vel og merke etter 8 timer, med babyhår til alle kanter. 

10 kommentarer
    1. kan du skrive litt om hvordan du fikk jobben? med tanke på at du ikke har utdanning, hvis du ikke vil skrive et innlegg, kan du svare her? 🙂
      hva med videoen med vegard, eller videoen med therese som dere planla å lage i jula? som blogger med så mange lesere, bør du ikke love ting før det er helt sikkert. det gjør at leserne mister tilliten til deg 🙁 det du skriver bør være sant!

    2. Et lite tips er å kjøpe deg navneskilt med både navn og tittel. Tuva – med assistent under, for eksempel!

    3. Hvor er det du jobber? 🙂 Har fulgt bloggen din siden slutten av 2010, syntes det er utrolig kult å se hvordan du har blitt. Du er utrolig vakker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg