Noen som har en bil til salgs?

Fuckings 2,5 timer av livet mitt har jeg i dag brukt på å ta buss!! Det gjorde meg mildt sagt sur + veldig våt og kald på bena, all ventingen på de stygge bussene jeg har måtte tatt i dag for å komme meg hit og dit. – Og det gjør meg enda mer surkete å tenke på at buss som fremkomsmiddel faktisk er livet mitt fremover. Jeg solgte nemlig bilen min for noen uker siden. Nitrist(!) var det, men Vegard har bil og det har faktisk gått greit uten egen bil….Frem til i dag. I dag bare kollapset all den positiviteten jeg har klart og bygd opp rundt det å ta buss, hadde til og med klart og overbevist meg selv om at "Hey? Buss er ikke så aller verst likevel hehehe! ". Bena mine (og hjertet) gråt der jeg stod med våte Uggs i sørpa, og så bussen kjøre fra meg. Bare 25 minutter til neste buss går. GREAT FEELING!! 

Flere som har hatt en litt kjip dag? Kanskje på grunn av bussen? Haha..

12 kommentarer
    1. Du kler blondt hår ganke godt!! synes du kler det bedre enn brunt så gå for det!! Btw synes du begynner å ligne veldig på Jaquline Fernandez… en veldig kjent og populær bollywood skuespiller.. ikke minst veldig pen! søk opp så ser du likhetene 🙂

    2. Veeldig mange atb-sjåfører nekter å stoppe med mindre du veiver med hånda når den kommer, selv om de egentlig ser at du skal være med. Et tips til neste gang, hvis du ikke allerede gjorde det! 🙂

    3. Linda: Det har jeg lagt merke til!! Ikke opplevd det selv når jeg skal på bussen, men andre som skulle på, og så har bussen bare kjørt forbi. Men takk for tipset, haha 🙂

    4. Har også ett tips. Ikke stol bare på sanntidsappen “Bartebuss” og den der tavla. Ofte sier den at bussen er forsinket, når den ikke er det. Mistet en del bussen på grunn av det. Jeg holder meg til rutetabellen og er alltid 5 der før bussen egentlig skal gå.

    5. Om du var på persaunet så er det ikke så langt å tråkke ned til dalen hageby eller til bromstadveien ^^ (Har sett deg hente pakker på plantasjen, hehe)

    6. Tenkte å si akkurat det samme som h*n over 🙂 Tar deg 7 min å gå til Dalen Hageby, og sikkert like kort å gå til Strindheim Hageby heller, som er like ved Bromstad

    7. Har en toyota yaris 2012 mdl i turkis, sånn hvis du var seriøs, hahaha 😀 navi, ryggekamera, multifunksjonratt(?) osv. Selges fordi jeg er for lav pg barnesete er ikke helt min greie.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg