Min største frykt i livet!

Full timeplan i dag også! Livet mitt har blitt noe mer hektisk etter at jeg begynte på skole etter jul, men jeg liker det faktisk. Finner ikke lengre tid til å sette meg ned å deppe, gruble og synes synd på meg selv, og da er det like greit å ha mye og gjøre. Rett fra skole til kveldsvakt på jobb, bare innom hjemme kjapt for å fylle på med mat og oppdatere dere. Aller helst vil jeg rekke over alt og være best på alle arenaer, skole, blogg, jobb og i tillegg være litt sosial oppi alt dette – men det er dessverre fysisk umulig. Jeg klarer ikke å si NEI når jobben ringer, de trenger meg og jeg tenker at jeg trenger de pengene. Jeg har en liten angst for å ende opp "fattig" og ikke klare meg, helt teit egentlig, så jeg sier ja til alt. Sikkert flere som kjenner seg igjen i hvordan jeg tenker? Tror det sitter litt igjen fra bakgrunnshistorien min, at jeg er redd for å ikke klare meg. Det er min største frykt her i livet! Kunne jo satset fullt ut på å leve godt av bloggen uten problem, men det er ikke "trygt" nok for meg og den lille angsten min. 

Haha, vet ikke hvor alt det kom fra.. Men over til noe heelt annet – resultatet av shooten i går! Fått tilsendt noen bilder, og her er mine favoritter:


Foto: Nandita/nmpfoto // Make up: Kristine Hidle

Såå, hva synes dere om bildene? Senere kommer en update på hvordan det går med laserbehandlingen, så stikk innom i kveld om du lurer på det! Nå skal jeg manne meg opp for jobb, så får dere ha en fin dag så lenge  ♥ 

22 kommentarer

Siste innlegg