Takk for i dag, bloggen

Hallo bloggen! For en laaang dag dette har vært! Lite søvn og ettermiddagsundervisning er aldri en god kombo på en mandag, og derfor sitter jeg her som en kineser og blogger for dere. Som forventet har det gått ganske hett for seg her på bloggen i dag! Utrolig gøy å lese alle meningene deres, uansett om dere er enige eller totalt uenige. Når jeg hører fra dere er det SÅ mye mer moro å dele av meg selv, og jeg får lyst til å gi enda mer gass fremover. Litt drittslengning må man regne med når man pirker borti noe som er så aktuelt for mange, men majoriteten av leserne mine er heldigvis en superskjønn og fornuftig gjeng <3 

Mange ubesvarte spørsmål i kommentarfeltet, og ikke overraskende, er det mange om trening. Jeg er ingen personlig trener, men jeg har mine styrkeøvelser som jeg synes funker bra. Under kategorien “trening” finner man litt av hvert (mange gamle innlegg, så litt usikker på hva som egentlig ligger der), fleste av øvelsene bruker jeg fremdeles, men kan såklart komme med et oppdatert innlegg med litt nye øvelser. Kanskje i morgen 🙂


Deilige kjæresten som aldri vil bli tatt bilder av, men jeg vet at han egentlig liker det. Litt. Hehe 😉

Jeg og Vegard orket ikke å lage middag i dag, så vi endte opp med kinesisk på Hong Kong. En bortgjemt resturant som ligger bak Valentinlyst, veldig billig og god mat! Ikke sånn superkoselig resturant, men definitivt verdt en take away! 


Fått en del spørsmål om klokka mi! Den er fra Marc Jacobs og er i rosè gull. Liker den veldig godt! Kostet ca. 2500kr. 

Nå kobler jeg av. Vi blogges :*

12 kommentarer
    1. Sitter her som en kineser? Eh hva er d du vil frem til med denne setningen? Rasistisk brukt og feil gjort av deg!

    2. Virker som du takler hat-kommentarer bra, og det er jo fint! Synest det du sa var veldig saklig og bra, og synest det er fint å få et mer “ekte” syn på dette med opperasjoner osvosv. For en hyggelig slutt på dagen! Klem 🙂

    3. åh, jeg elsker at du blogger igjen! Blir så glad av å lese bloggen din, er alltid en av de jeg har likt best. Stå på, og ja for all del, negative kommentarer må du virkelig ikke bry deg om. De vil nok bare prøve å dra deg ned uten grunn og er nok mest av alt bare misunnelig og sjalu på deg 🙂

    4. Kunne du ha skrevet litt om hud? Siden jeg husker du sa engang at du hadde slitt med den, men nå er jo den såå fin blitt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg