Mensen, kviser og sånn

Hei mine beste venner <3 TUSEN TAKK for massevis av tips i innlegget under. Har plukket opp masse ideèr allerede, og enda har jeg ikke fått satt meg ned og lest gjennom kommentarene skikkelig. Føler meg super priviligert som har dere, som hjelper meg alltid når jeg er i “nød”. Vegard synes også det er kult!


Ansiktet mitt har fått et skikkelig mensenutbrudd med et par deilige kjøttkake-kviser på haken, men det skal ikke sette en demper på humøret. I kveld skal jeg ut på byen! Wihuuu, det blir gøøy!! Har jobb tidlig på søndag, så da blir det torsdagsfylla i stedet. Har ikke vært ute i Trondheim på en torsdag før, men har hørt at torsdager er ganske bra? Noen som vet om noen utesteder som har brae priser på drikke i dag?

Før var jeg ute hver bidige lørdag, i tillegg til at vi ofte dro ut på torsdager også. Det var livet mitt i Tromsø. Ikke et liv jeg savner akkurat, jeg trives mye bedre med å dra ut litt sjeldnere som nå. Også blir det jo så mye gøyere da når man først drar ut! Flere som skal ut i dag? 😀 I Trondheim?


Ved andre øyekast så jeg at jeg faktisk ser full ut her, hahaha. 

Nå skal jeg fylle opp glasset mitt, sette på høy musikk på badet og ta et skikkelig dypdykk i sminkevesken. Spørs om det går, men skal gjøre et realt forsøk på å kamuflere kviseutbruddet mitt. Bare for å få det sagt, så synes jeg faktisk ikke det er flaut med kviser, det er jo så menneskelig som du kan få det! Irriterende, ja – men jeg tenker ikke på kviser som noe ekkelt. Vet at kviser sliter på selvtilliten til mange, og jeg håper bare dere det gjelder vet at det ikke er andre enn dere selv som synes kvisene dine er ekkel. Eller.. Nå lyver jeg – noen synes kviser er ekle, men bare drit i dem. 

Jeg får kviseutbrudd hver måned like før menstrusjonen er på vei, og når de endelig begynner å gå bort tar det bare en liten uke før neste blødning er på vei.. Blir aldri kvitt dem! Nok om kviser og mensen, vet ikke hvorfor jeg skriver dette en gang. SKÅL! 

44 kommentarer

Siste innlegg