Min helg i bilder

Etter en helg som inneholdt mye alkohol og smågodt var jeg nødt å kickstarte uken med en skikkelig treningsøkt i går. Klisjè og sykt irriterende å si – men en bedre start på uken får man ikke! Stine og jeg avtalte under vorset på lørdag at vi skulle trene sammen i går, og den avtalen klarte vi også å holde. Jeg er faktisk enda sliten etter treningsøkten i går!! Ikke støl men sånn ordentlig sliten i musklene. Vi meldte oss på “Ukas økt” på 3t Ilsvika, og steeeike hvor rå og hard den timen er. Timen anbefales til alle som vil ha ei utfordrende treningsøkt med kondisjon og styrke, og til deg som vil svette mest mulig. Tredje gangen jeg er på Ukas økt og først nå begynner jeg å “like” det, så det tar litt tid å komme inn i det. Timen er tøff, men man jobber i sitt eget tempo. 

Elsker at jeg er kommet inn i en god treningsrutine som funker bra, men det skal jeg fortelle mer om i neste blogginnlegg. Nå tenkte jeg å dele bilder med dere fra helgen siden det faktisk ble tatt litt bilder. Dog i veldig varierende kvalitet, men alt trenger da ikke å være så perfekt. En veldig morsom helg, selv om jeg ikke husker alt 😉 
 


LØRDAG: VORS OG UT PÅ BYEN

Processed with VSCOcam with a5 preset
Toppen min er fra Bik Bok. 


Fine jenter ♥


Skulle tøffe meg litt da vettu. 

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Processed with VSCOcam with hb1 preset
Tror Hege må være den søteste trøndern jeg kjenner!!

Processed with VSCOcam with f2 preset
Skål da 😉


Baaabes!! 


Stine my favorite workout partner og Hege baby
 


SØNDAG: ROADTRIP TIL SVERIGE FOR Å KJØPE SNUS

Jeg, Maria og KK tok en spontantur til Sverige kun for å kjøpe snus. Det er farlig det, å ha Sverige så nærme mener jeg. Nå snuser jeg liksom med så mye bedre samvittighet.. Not good! 32 kroner boksen vs 92 kr som det koster i Norge. Galskap!

Nå skal jeg på jobb, vi blogges ♥

16 kommentarer
    1. ser ut som du har kost deg nydeligste Tuva 😀 savner deg tuva er innpå bloggen din hver dag. ha en fin dag vakreste Tuva <3 når skal du beggynne og blogge for fult igjen savner at du opptaterer mye forstår at du har mye som henger over deg av å lese til eksamen som jeg har lest i det forje innlegget du posta, men ikke glem oss da <3
      jeg heier på deg du er flink og ikke minst sterk alt du har kommet deg gjennom<3 stolt over deg <3

    2. Så mye kjekt du har gjort i løpet av helgen! så ut som litt av et vors, hehe. Herlige bilder ;-D
      Og koselig med sverigetur. Det er bare kjempe genialt egentlig, og man sparer mye (:
      Kos deg på jobb ^^

    3. Elsk på buksen og toppen <3 kan du legge ut link på begge? 🙂 var ikke lett å finne på nettsiden til bikbok ihvertfall; (

    4. Har du gjort noe med haken din? Og nederste leppa? Ser så stor ut! Fine bilder. Ser ut ut som du hadde det veldig gøy!

    5. Du anonyme over her; som kommenterte haken. Hva er galt med deg? spørr du venninnene dine om det samme? om ikke, hvorfor i h* spørr du tuva du ikke kjenner om noe så idiotisk? tuva er fin som hun er, verste jeg vet er folk som skal kommentere utseendet til andre. makan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg