VI SKAL SELGE LEILIGHETEN!

Hei, og tusen takk for utrolig fine kommentarer på mitt siste blogginnlegg ♥ Fikk langt flere gratulasjoner og fine ord enn forventet, og det betyr faktisk veldig mye for meg at dere fortsatt heier på meg. Takk! 

Store endringer vil skje fremover, og foreløpig vet jeg ikke om det blir mest positivt eller negativt. På sikt vil det nok ordne seg uansett, men ting tar tid og forskjellige følelser spiller inn. Jeg vil ikke si så mye om det nå, men har på følelsen at dere skal bli mer inkludert i fremtiden. Èn av de store endringene er at vi nå skal selge leiligheten vi bor i! Spennende og litt skummelt og trist på samme tid, for jeg elsker leiligheten og trives så godt her. Samtidig som beliggenheten er perfekt etter min mening. Kort vei til både skole, jobb, trening, sentrum og matbutikk – alt man (jeg) trenger. En perfekt leilighet med topp standard for flere studenter å bo sammen i, eller en liten familie. 

Kanskje nettopp en av mine blogglesere kjøper leiligheten? Det hadde vært litt kult. Eller kanskje du kjenner noen som er på utkikk etter leilighet i Trondheim? Førstkommende torsdag kl. 19:00 er det visning, og du er selvfølgelig hjertelig velkommen for å se om leiligheten er noe for deg. Legger ved flere bilder under, men er du interessert i å se og lese mer om leiligheten, finner du den her på finn.no


Se/les mer om leiligheten HER

 

9 kommentarer
    1. Fin leilighet. Litt rart at du plutselig blogger igjen nå som leiligheten skal selges, synd. Har alltid vært opp og ned med bloggingen på deg i alle år, noe som er synd for jeg liker bloggen din. Håper dette er noe du kan klare å holde neste gang du lover å blogge igjen 🙂 Vi trenger ikke flere innlegg om dagen.. Innlegg noen ganger i uken holder også, så lenge du ikke blir borte i noen måneder! 🙂

    2. Begynner alltid å følge med på bloggen din i god tro om at denne gangen varer det, men neida – plutselig blir du borte hver eneste gang.. Utrolig kjedelig at du aldri gir en forklaring, men bare slutter helt, også kommer tilbake noen måneder senere 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg