FORSOVE SEG TIL TO FLY…

Hei fra flyplassen! For en stressa morgen dette har vært. I kjent stil pakket jeg i siste liten, og allerede nå kommer jeg på at kameraladeren ligger igjen hjemme. Ja ja, jeg har da med pass og penger, alt annet kan man faktisk kjøpe! Ikke bare jeg som har med kamera heller på ferie, så det løser seg nok uansett. Har lyst til å oppdatere dere i løpet av uken <3

Kan straks sette meg på flyet å puste ut, forhåpentligvis med søsteren min ved min side. Det kvinnemenneske der er faen mer håpløst enn jeg trodde var mulig, as we speak sitter hun på sin TREDJE flybillett fra Tromsø til Trondheim (hvor vi begge skal fly til Kroatia fra). Det skal faktisk ikke gå an å miste to fly.. Ante meg at noe var galt da hun ikke turte å ta telefonen i morges! Hun lander i Trondheim 50 minutter før avgang til Kroatia, og det er ikke helt heldig når man bør være på flyplassen to timer før utenlandsreise 🙂 Men heldigvis fikk hun ordnet slik i Tromsø at hun fikk flybillett og bagasjen sendt helt fram, hvis ikke hadde hun aldri rukket det. Satser på at alt går fint, ville vært max kjedelig for henne å bli stuck her i Trondheim etter å ha kjøpt tre flybilletter hit hahahaha. Blogges fra Kroatia <3

Comfy traveling

8 kommentarer

Siste innlegg