BARE PÅ FERIE

Processed with VSCOcam with c1 preset

Processed with VSCOcam with c1 preset

Jeg tror jeg liker meg her i Oslo, jeg! Jeg elsker hvertfall leiligheten, rommet mitt og mine roomies, jeg kunne virkelig ikke vært mer fornøyd. Det er egentlig kun tilfeldigheter og bra timing som gjorde at jeg tok avgjørelsen om å flytte, men vet dere.. Dette blir bra! Om ikke lenge begynner jeg på skolen igjen og da føles alt kanskje mer som “hjemme”, for akkurat nå har jeg følelsen av å være på ferie. Trondheim er fortsatt hjemme for meg. 

I kveld skal jeg på vors til en gjeng fra Tromsø, det blir gøy! Blitt en del drikking siden jeg kom ned hit, så det skal bli deilig å roe litt ned etter helgen. Før det braker løs igjen om noen uker under Findings… Muligens derfor det også føles ut som at jeg kun er på ferie, haha. Vi blogges ♥

 

15 kommentarer

Siste innlegg