FINDINGS, TAKK FOR I ÅR

Hei kjære leser ♥ Først nå begynner hverdagen her i Oslo å innhente meg, skolen begynte med et pangstart forrige onsdag og jeg henger allerede etter med lekser (haha.. </3). Jeg jobber på spreng nå for å komme ​à jour med skolearbeidet, for jeg skal love dere – det kreves hardt arbeid på eget initiativ hvis man havner bakpå når man tar det som privatist. Der går undervisningen radig unna og det gjelder å holde tungen rett i munnen. Men min “unnskyldning” denne gangen er at det selvfølgelig var Findings festival i helgen, og det kom venner tilreisende fra alle kanter av landet. Gleder meg allerede til neste år, for årets festival var rett og slett grisegøy! Jeg var full fra fredag til søndag, Kygo var helt amazing, jeg fikk tårer i øynene og snapstoryen min har aldri vært flauere. Dere som følger meg der fikk dere nok et elegant syn 😉 Tuvaw heter jeg dere hvis du vil følge meg, jeg har blitt litt mer aktiv den siste tiden. 

Karen, søsteren min, er fortsatt på besøk og skal være hos meg helt til søndag. Det er utrolig godt å ha besøk av søsteren min, og jeg håper jo på at hun også snart skal flytte that sexy ass til hovedstaden. Helst i går! Det hadde jo vært deilig og hatt litt familie rundt seg her i storbyen, og Karen tar så godt vare på meg. Hun hjelper meg også med skolearbeidet, hihi. 



Flotteste favorittene mine, Karen og Hege ♥

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Bildene ble helt destroyed i redigeringsprogrammet, og det irriterer dritten ut av meg.. Nå skal vi trene, vi blogges!

15 kommentarer

Siste innlegg