EN SISTE SMAK AV SOMMER


EN SISTE SMAK AV SOMMER ♥

Vi er i september allerede jo?! Og så er Oslo fortsatt så utrolig fin og varm. Det er helt fantastisk! Jeg nekter å bruke bukser, og suger til meg og nyter hver eneste lille varmegrader – for man vet jo at høsten kommer som et slag i trynet tidsnok. Jeg gruer meg sånn til høsten, men kanskje den ikke er like sur og lang her i Oslo, som den er i Tromsø? Jeg håper ikke det. Kanskje jeg får ro i sjela og klarer å prioritere viktige ting også da, for nå vil jeg bare være ute å ha det gøy i finværet. 

Jeg må skryte litt! Jeg badet faktisk i Norge her om dagen for første gang på sikkert 10 år! Haha, er ikke det helt idiotisk? Jeg har nemlig fått for meg at det er helt uaktuelt å bade i kalde Norge, men til mitt forsvar er det faktisk helt umenneskelig kaldt å bade i Nord-Norge. Og det er jo det bitende kalde havet jeg er vant med. Men hallo, det var jo sinnsykt deilig! Riktig nok ble jeg dyttet uti første gangen, men så hoppet jeg frivillig to ganger etterpå 😉 So proud! 

5 kommentarer
    1. Hei, først og fremst, så tøff du er som flytter alene til en ny by. Det er ikke så farlig her som du har hørt:) Ville bare tipse om at du kan ta opp eller ta fag på Voksen Opplæring, det er helt gratis, du burde undersøke det! Det gjorde jeg selv om jeg ikke var fylt 25, er det pass, får du plass. Sparte vanvittig mye penger 🙂 Lykke til !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg