BEFORE AND AFTER BROW REHAB

Sponset behandling

Hola, mine venner! Som jeg skrev, var forrige uke min “bli-ny-uke”. Da var det hår og bryn som stod på prioriteringslisten. Det trengs etter en sommer med mye sol – hår og sånt blir i alle fall nedprioritert hos meg på sommeren. Men nå er høsten kommet for å bli, og da er det på tide å ta tak!

Èn av de tingene jeg gledet meg til med å flytte til Oslo, var å besøke Brow Rehab! Haha ja faktisk, jeg gledet meg skikkelig til det. Alle som liker å oppdatere seg på sosiale medier som blogg/Instagram, har vel hørt om Brow Rehab? De er blitt superpopulære på de to årene de har eksistert, og det er ikke så rart – “Brows on fleek” er noe alle vil ha i disse dager. Bryn utgjør så utrolig stor forskjell! Men de bryna er ikke så lett å forstå seg på, jeg har i hvert fall ingen peiling på hva slags form eller farge som passer mitt ansikt. Da er det helt fantastisk digg å få hjelp av en profesjonell. Jeg ble SÅ fornøyd med mitt resultat, og det bare etter èn behandling ♥

Herregud, se den forskjellen da! Mitt utgangspunkt var ganske så bra i følge min behandler, Margrethe (instagrammen hennes), så nå gleder jeg meg til å se hvor flotte brynene mine kan bli etter å ha vokst ut enda mer. Jeg skal tilbake på oppfølgingstime om en liten måned. Behandlingen som ble gjort på meg heter brynsløft. Den innebærer voksing (for å fjerne hår/dun rundt hele brynet, derfor jeg er litt rød på bildet), farging og forming med pinsett for perfekt resultat. Om du ikke har spesifikke ønsker, finner jentene på Brow Rehab den perfekte fasongen til ditt ansikt. Selv hadde jeg ingen peiling, så Margrethe ordnet brynene etter hva hun mente passet mitt ansikt. Jeg ble overraskende fornøyd, hadde ikke forventet så bra resultatet på første behandling! Behandlingen tar ca. 45-60 minutter, og personlig synes jeg den var behagelig og avslappende, haha. Gleder meg til å dra tilbake ♥

 

25 kommentarer

Siste innlegg