SPEIL, SPEIL PÅ VEGGEN DER, HVEM ER FULLEST I ROMMET HER

Hei babes! Det ble ingen Bergen i helgen likevel pga. elendig kommunikasjon oss i mellom, haha – men heftig bursdagshelg blir det selv om, her i Oslo! Jeg hadde eeeegentlig ikke tenkt meg ut i går, bursdagsfeiringen skulle vi ta i dag, så satt ganske så godt plantet i sofaen med slaskebuksa på da en noe beruset Magnus ringte meg fra vorsspiel; “Komma nåååå, Tuva! Du MÅÅÅ væra med, e det noen æ vil feire bursdag med, så e det dæ!”. Hahahah søten – he got me right there!!

Da var det bare å helle nedpå med den vinen man hadde i hus (se bildet, haha), få på seg finstasen og make-up i en farlig fart. Vi dro ut, danset masse, drakk mer og ble veldig fulle – som man ofte blir når man drar spontant ut i siste liten. Møtte også tilfeldig på Andrea!! Har ikke sett henne på over 4 år faktisk, så det var veldig gøy å møte på henne! Håper vi sees igjen neste gang hun er i Oslo ♥

Ehm, ja.. Denne flotte bildeserien fant jeg på telefonen min etter i går! Hva skal man si? Speil, speil på veggen der, hvem er fullest i rommet her?

Æææhh! Jeg hater å blogge så mye om alkohol og sånt, det får meg til å innse at jeg drikker for mye. Bitteliten kontrast fra blogginnlegget mitt “flink pike syndromet” i går – viktig å balansere, vet dere 😉 Hahahaha. Men, skål da!

 

4 kommentarer
    1. snublet akkurat over bloggen din, og så at vi er naboer hehe!! Velkommen til oslo, jeg bor i bygget rett ved siden av ditt haha. Det er virkelig fantastisk beliggenhet, jeg begynte å studere her for et par år siden og trives skikkelig i dette området, håper du gjør det samme <3 Leste om kjærlighetssorgen din og kunne ikke annet enn å gråte litt selv, det finnes jo ingen verre følelse?? og om det hjelper har jeg gått igjennom et helvettes brudd jeg også, så om du everr trenger noen å snakke med eller henge med så bor jeg typ 1 minutt unna. Klem til deg <3

    2. du skrev at du kanskje skulle til bergen å feire bursdagen til magnus. men så plutselig var han i oslo? forstår ikke helt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg