JEG SAVNER TRONDHEIM



SE HVEM JEG TILBRAKTE FORMIDDAGEN MED I GÅR!

LUNCHING & GIRL TALK MED DENNE BABEN 


Anna er blitt en liten Oslo-pendler siden kjæresten hennes har flyttet hit for å studere. Det er superduper-nice for min del, som ikke akkurat har dødsmange venner i Oslo – og så savner jeg jo å være med Anna!! Vi hang og trente sammen en del da jeg bodde i Trondheim, vet dere. Det var sykt hyggelig å se henne igjen, vi lunchet i sikkert to timer og snakket om “livet”. Ting har forandret seg litt siden sist vi møttes, så vi hadde litt av hvert å oppdatere hverandre på. Jeg flyttet jo bare “plutselig” fra Trondheim, haha. 

Det hender, ikke så sjeldent heller, at jeg tenker på Trondheim og kjenner at jeg savner (litt) å bo der. Det er flere ting jeg savner med byen. Jeg forbinder jo også byen med mange minner fra et forhold som har betydd mye for meg – og som fortsatt gjør det. Jeg hadde ikke lyst til å flytte derfra, ikke i det hele tatt faktisk – men jeg visste at jeg måtte gjøre det for å komme meg over eksen min. For Trondheim er en flott og deilig by, som jeg faktisk kan se for meg å ende opp i senere i livet. Byen er fin i seg selv, men så er det vel trønderne som utgjør den gode følelsen man får av byen. Trøndere er sykt hyggelige og morsomme, mye mer folkelig og omgjengelig enn både folk fra Tromsø og Oslo. Det er i hvertf fall min mening/oppfatning!

JEG MÅ TA EN TUR TIL TRONDHEIM SNART. SAVNER BYEN “MIN” ♥
 

9 kommentarer
    1. Åå jeg savner også Trondheim. Kommer derfra og har hele familien min, vennene mine og kjæresten min der. Studerer i en annen by nå. Mine medstudenter sier de aldri vil flytte hjem igjen til sine hjembyer, mens jeg kan nesten ikke vente med å flytte hjem igjen😂

    2. Hehe ser den! Trondheim er en fin by bare ut ifra de dagene jeg var der i sommeren i fjor :)) Spennende å se hvor stor innflytelse en by du ikke er fra engang kan ha <3

    3. Skal flytte til Trondheim neste år, mest sannsynlig! Har du noen sentrumsnære området å anbefale når det kommer til bosted? Skal studere og vil gjerne bo nærme der det skjer, men er ikke kjent i det hele tatt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg