NEW IN: DEN PERFEKTE JAKKEN

HVA synes du om den nye jakken min? Si gjerne din mening men helt ærlig så driter jeg i den, for jeg ELSKER den uansett! Haha. Det er jo det viktigste. Jeg føler meg så “on top”, litt som Beyonce sjæl, med den på. Ikke at jeg vet hvordan det er å være Queen B, men jakken gir meg litt “den” følelsen, om du skjønner? Nye favoritt-jakka mi skal jeg rocke rundt i i hele vinter med stolthet – jeg skal ikke gå å se ned i bakken, for å si det sånn. Varm, god, perfekt lengde og deilig rosa farge som ikke gjør ansiktet mitt blast eller trøtt. 

Jakken er kjøpt på Høyer, og det deilige er at jeg betalte halv pris! That’s amazing, for hadde garantert kjøpt den på full pris også. Eller.. 5200,- er mulig litt overpriset for falsk pels, men jeg kjenner meg selv altfor godt.. Blir fullstendig hypnotisert og makter ikke å snu nesen når jeg først ser noe jeg virkelig liker! Både når det gjelder menn og klær 😉 Neida! Penger til mat og regninger og å overleve blir plutselig ikke så viktig. Ok, nå høres jeg psyko ut, please si at du kjenner deg igjen? Litt?

Men er det noe jeg som ispinne av en nordmann tar meg råd til med samvittigheten i behold, så er det jakker! Og da spesielt vinterjakker. Noen liker å bruke penger på mye og dyr sminke, vesker, sko, mens jeg derimot, har en skikkelig “greie” for jakker. Jeg har alltid hatt det! Legger gjerne også litt ekstra penger i jakken om jeg finner en spesiell en, for ser at det ofte er de litt dyrere jakkene mine som blir brukt om og om igjen. Det er så kaldt i landet vi bor i at det må da være lov! Hihi ♥
 



·​·​·​
 F A U X    F U R ··​·​

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER // 7. HER // 8. HER // 9. HER // 10. HER  (adlinks)

http://clk.tradedoubler.com/click?p=80279&a=2077115&g=21131388&url=

14 kommentarer

Siste innlegg