MIN FREMTIDIGE MAKEUP-ARTIST, ADOPTIVMAMMA & MANAGER


Makeup by @jen9i (instagram)
 

Jenni gjorde blant annet denne makeup’en på meg her forleden. Mest bare for gøy på en vanlig tirsdag, fordi hun elsker makeup og jeg elsker å bli dullet med. Hils på Jenni, forresten! Hun er heretter min faste makeup-artist, fremtidige adoptivmamma & manager – har vi blitt enige om. Haha ♥ Tror bloggen helt klart hadde nådd nye høyder med henne i sjefsposisjon! Den dama er funny og en ekte skjønnhet, dere må følge henne på Instagram – da blir hun glaaad. 

Dere som følger meg fikk det vel med dere på Snapchat (tuvaw)? Jeg spurte Jenni og typen om de kan adoptere meg, sånn at jeg kan flytte inn på sminkerommet å bo sammen med all Dior-sminken og Channel-veska hennes. Tenk dere det, da! Kunne hatt på ny leppestift hver dag resten av året og et godt stykke ut i 2017, for å si det sånn. Jenni jobber for Dior, så det sminkerommet er nærmest tapetsert med sminke. Altså… Det må være enhver jenters drøm, det rommet der. I tillegg er typen hennes helt sjukt flink til å lage mat, sååå JA. Skjønner dere hvorfor jeg var så søt og tilbydde meg å være adoptivbarnet deres? 

Jeg begynner og synes at sminke er gøy! Sminke har aldri vært min “greie”, har sett på å sminke meg som et skikkelig ork å. Har brukt sminke mer fordi jeg “må”, ikke fordi jeg nødvendigvis har hatt så lyst. Generelt har jeg lite peiling på hvilke farger som passer min hud og øyne, og halvparten av sminken min er sikkert gått ut på dato. Legger for eksempel aldri øyenskygge eller eyeliner, fordi jeg kan det bare ikke. Har alltid gått mer uten sminke enn med, nettopp fordi det har vært sykt ork å bruke tid på! Men så har det begynt å jevne seg mer ut nå. For etter jeg sluttet å ta overdrevent mye solarium, føler jeg meg ikke lengre like fresh uten sminke. Så nå vil jeg heller bruke tid på å sminke meg litt ekstra, enn å få masse rynker. Har begynt å leke meg mer foran speilet, blitt bedre kjent med ansiktet mitt og funnet et par sminkemetoder jeg liker. Kanskje det til og med vil komme litt mer om sminke på bloggen i fremtiden?

16 kommentarer
    1. Sminke er gøy – men det er også veldig godt å gå uten, haha 🙂 Om sommeren er det deilig å gå uten om man har litt farge på kroppen, men jeg er enig i at jeg føler meg mer fresh med litt sminke når jeg har lite farge ellers på kroppen. Veldig sprek farge på leppene på de øverste bildene – veldig kledelig 🙂

    2. Så morsomt! Du beskriver akkurat meg med dine ord der, haha…. Har hele tiden vært mest komfortabel uten sminke, spesielt uten øyenskygge og eyeliner, men nå for tiden syntes jeg det er spennende og utforske. Jeg er fremdeles “i mot” de som legger tonnevis med sminke både på øyne og hud for å forandre helt utseende, men å påføre det som fremhever det fine i deg, det har jeg begynt å få litt mer øye for 😀

    3. Hei:-) Veldig glad for at du har begynt å blogge igjen, digger deg! Du er såå nydelig
      Vet du kanskje hvor speilet på sminkebordet til Jenni er fra? Veldig fint!

    4. Så fint! Selv liker jeg å eksperimentere med sminke, men ute går jeg mer nøytralt. Og foresten digger jeg det nye designet, veldig stilrent og oversiktigt😻 Ha en fin dag videre fina❤️

    5. Hei Tuva! 🙂
      Jeg lurte på om du kunne fjerne en kommentar jeg har skrevet på bloggen din for noen år siden? Hadde satt veldig stor pris på det. Vil slette den fordi jeg har kommentert med personlig info som fornavn og etternavn. Kan sende linken til innlegget på e-post.

    6. kan du legge ut flere bilder av sminkebordet til Jenni, om hun synes det er greit? er så inspirerende med organiseringen av sminken og hvordan hun har det, fordi jeg har akkuratt samme bord, speil og lys selv, men jeg sliter med å organisere sminken , og får ikke tak i sånne blanke greier å ha sminken min i oppå bordet, bare sånne små 9-psc beholdere til leppestifter. Håper på svar. Takk – mvh Helene A

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg